De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Inhoud Hoe het allemaal begon… Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Evenement ‘Kwistnix’ Wat hebben we.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Inhoud Hoe het allemaal begon… Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Evenement ‘Kwistnix’ Wat hebben we."— Transcript van de presentatie:

1

2

3 Inhoud Hoe het allemaal begon… Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Evenement ‘Kwistnix’ Wat hebben we geleerd? Toekomstmogelijkheden

4 Hoe het allemaal begon… Het verloop van het hele proces

5 Inhoud Undercover Personaliseren en bedrukken van dekbedovertrekken Doelgroep: 12- tot 25-jarigen Te hoge kosten Beperkingen

6 Inhoud Swirlout Kleine pottenlikker Te hoge productiekost Niet nieuw Verder zoeken naar nieuwe mogelijkheden… …met als resultaat ‘Easykitchening’

7 Wat is Easykitchening? Wie zijn wij en wat is ons product

8 Wie Robrecht Stevens (Gedelegeerd bestuurder) Wim Machtelinckx (Financieel directeur) Pieter Diels & Bart Smets (Technische directeurs) Tine Berrevoets, Els Magits & Maarten Van den Vreken (Commerciële directeurs)

9 Product Fruitilities Doel: –Vergemakkelijken van het eten van fruit –Gezonde eetgewoontes aanmoedigen

10 Fruitilities

11 Hoe zijn we te werk gegaan? Van marktonderzoek tot verkoop

12 Marktonderzoek Enquête –Opmerkelijke resultaten: 18% eet maximum 1 stuk fruit per week 63% heeft moeilijkheden met het klaarmaken van fruit 86% heeft geen dergelijke hulpmiddelen in huis

13 Marktonderzoek Samenstelling pakket –Inspelen op enquête –Research online –Afschuimen winkels/groothandels –Vergelijken van prijzen –Sterke prijs-kwaliteitsverhouding

14 Aankoop Keuze leveranciers –Onderhandelingen prijs producten –Leveringstermijn producten –Verpakking –Kwaliteit Leveranciers –Blokker –Metaleuven –Max&Co –Club

15 Promotie Face to face Posters Website (tweetalig) Facebook Kapaza ROB TV Nieuwsblad Mailing Markt

16 Poster

17 Website

18 Nieuwsblad

19 Verkoop Face to face Webshop Kapaza Markt School

20 Webshop

21 Kapaza

22 Doelstellingen / Resultaten

23 Doelstellingen Verkoop starten op 1 maart 2009 150 stuks verkopen Minimum 1 keer in pers verschijnen Website & webshop Winstgevend

24 Cijfers Aantal: 150 stuks Verkoopprijs incl. BTW: € 9,95 Contributiemarge: € 2,55 Omzet incl. BTW: € 1492,50 Omzet excl. BTW: € 1268,18 Winst voor belasting: € 162,21 Winst na belasting: € 107,07 Rendabiliteit: 17,29% Rendabiliteit incl. quiz: 29,87% Uitbetaling aandeelhouders: € 117 (+ € 12,87  quiz)

25 Evenement ‘Kwistnix’

26 Brainstorming Overleg in groep Resultaat: quiz Organisatie en voorbereiding De avond zelf

27 Enkele sfeerbeelden…

28 Wat hebben we geleerd? Vallen en opstaan

29 3 ideeën –UnderCover –Swirlout –Easykitchening Contacten leggen Onderhandelen Prijssetting Praktische toepassing van opleidingsonderdelen –Boekhouding –Financieel Beleid

30 Toekomstmogelijkheden

31

32 Wij danken u voor uw aandacht!


Download ppt "Inhoud Hoe het allemaal begon… Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Evenement ‘Kwistnix’ Wat hebben we."

Verwante presentaties


Ads door Google