De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

© Q&A Research & Consultancy 2009 Moederdag onderzoek 2009.

Verwante presentaties


Presentatie over: "© Q&A Research & Consultancy 2009 Moederdag onderzoek 2009."— Transcript van de presentatie:

1 © Q&A Research & Consultancy 2009 Moederdag onderzoek 2009

2 © Q&A Research & Consultancy 2009 Moederdag algemeen

3 © Q&A Research & Consultancy 2009 Moederdag algemeen

4 © Q&A Research & Consultancy 2009 Moederdag algemeen

5 © Q&A Research & Consultancy 2009 Cadeau kopen

6 © Q&A Research & Consultancy 2009 Wat willen moeders hebben?

7 © Q&A Research & Consultancy 2009 Wat geeft men uit? Resultaten vriendin, uzelf, zus en tante zijn indicatief.

8 © Q&A Research & Consultancy 2009 Waar en wanneer kopen? Bijna 75% gaat nog vanaf donderdag een cadeautje kopen. Vorig jaar was dit nog 62%.

9 © Q&A Research & Consultancy 2009 Mening over Moederdag

10 © Q&A Research & Consultancy 2009 Mening over Moederdag

11 © Q&A Research & Consultancy 2009 Onderzoeksachtergrond Methode:Online onderzoek Respondenten:Mijnpanel.nl Periode:Week 18 Aantal respondenten:3707 respondenten vanaf 15 jaar en ouder Weging:resultaten gewogen op leeftijd en geslacht

12 © Q&A Research & Consultancy 2009 Contactgegevens Maanlander MN Amersfoort T F E. W. © 2009 Q&A Research B.V., Amersfoort. Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze uitgave mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand of openbaar worden gemaakt, in enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën of op enige andere manier, zonder voorafgaande toestemming van de uitgever. Q&A Research & Consultancy / Q&A Research B.V.


Download ppt "© Q&A Research & Consultancy 2009 Moederdag onderzoek 2009."

Verwante presentaties


Ads door Google