De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

1 Workshop: klantgericht handelen Workshop, bewustwording en de eerste stappen Klantgerichte ICT organisatie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "1 Workshop: klantgericht handelen Workshop, bewustwording en de eerste stappen Klantgerichte ICT organisatie."— Transcript van de presentatie:

1 1 Workshop: klantgericht handelen Workshop, bewustwording en de eerste stappen Klantgerichte ICT organisatie

2 2 Workshop: klantgericht handelen Doelstellingen van de workshop Inzicht in verwachtingen van de klant Inzicht in belanghebbenden en hun belangen Concrete en gedragen plannen voor verdere stappen Persoonlijke commitments

3 3 Workshop: klantgericht handelen Belanghebbenden Personificatie van belanghebbenden: Opdrachtgever Eindgebruiker Medewerker Niet in detail maar in herkenbare kenmerken Iedereen kent wel zo’n iemand Beeldend weergeven middels collage

4 4 Workshop: klantgericht handelen Concept programma Workshop Introductie en kennismaking Discussie over klantgericht handelen en omgaan met tegenstrijdige belangen Opstellen en presentatie belanghebbenden Opstellen en presentatie belangen en prioriteiten Opstellen en presentatie 0-30-60-90 dagen plannen Persoonlijke commitments

5 5 Workshop: klantgericht handelen Voorbereiding Interview met alle aanwezigen Inventarisatie lopende projecten

6 6 Workshop: klantgericht handelen Nabewerking Eerste check op naleven commitments Opstellen eindverslag Evaluatie met opdrachtgever

7 7 Workshop: klantgericht handelen Voorwaarden Toegang tot documentatie Interview met alle betrokkenen Maximaal zes deelnemers Locatie buiten kantoor

8 8 Workshop: klantgericht handelen Kosten Vast tarief Bijkomende kosten: Accommodatie voor workshop Lunchkosten bij workshop


Download ppt "1 Workshop: klantgericht handelen Workshop, bewustwording en de eerste stappen Klantgerichte ICT organisatie."

Verwante presentaties


Ads door Google