De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

1 Workshop: klantgericht handelen Workshop, bewustwording en de eerste stappen Klantgerichte ICT organisatie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "1 Workshop: klantgericht handelen Workshop, bewustwording en de eerste stappen Klantgerichte ICT organisatie."— Transcript van de presentatie:

1 1 Workshop: klantgericht handelen Workshop, bewustwording en de eerste stappen Klantgerichte ICT organisatie

2 2 Workshop: klantgericht handelen Doelstellingen van de workshop Inzicht in verwachtingen van de klant Inzicht in belanghebbenden en hun belangen Concrete en gedragen plannen voor verdere stappen Persoonlijke commitments

3 3 Workshop: klantgericht handelen Belanghebbenden Personificatie van belanghebbenden: Opdrachtgever Eindgebruiker Medewerker Niet in detail maar in herkenbare kenmerken Iedereen kent wel zo’n iemand Beeldend weergeven middels collage

4 4 Workshop: klantgericht handelen Concept programma Workshop Introductie en kennismaking Discussie over klantgericht handelen en omgaan met tegenstrijdige belangen Opstellen en presentatie belanghebbenden Opstellen en presentatie belangen en prioriteiten Opstellen en presentatie dagen plannen Persoonlijke commitments

5 5 Workshop: klantgericht handelen Voorbereiding Interview met alle aanwezigen Inventarisatie lopende projecten

6 6 Workshop: klantgericht handelen Nabewerking Eerste check op naleven commitments Opstellen eindverslag Evaluatie met opdrachtgever

7 7 Workshop: klantgericht handelen Voorwaarden Toegang tot documentatie Interview met alle betrokkenen Maximaal zes deelnemers Locatie buiten kantoor

8 8 Workshop: klantgericht handelen Kosten Vast tarief Bijkomende kosten: Accommodatie voor workshop Lunchkosten bij workshop


Download ppt "1 Workshop: klantgericht handelen Workshop, bewustwording en de eerste stappen Klantgerichte ICT organisatie."

Verwante presentaties


Ads door Google