De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Streetlab Campagne Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)

Verwante presentaties


Presentatie over: "Streetlab Campagne Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)"— Transcript van de presentatie:

1 Streetlab Campagne Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)

2 Doelstelling Meer bekendheid genereren in de fashion scene. Het samen laten komen van creatieve talenten die bezig zijn met mode, fashion en trends. Aanmoedig om creatief talent te bundelen

3 Doelgroep Mannen en vrouwen in de leeftijd van 18 t/m 35 jaar. Kenmerkend: Trendsetters die mensen stimuleren in hun eigen omgeving. Heeft veel invloed in de ‘scene’. Passie voor Lifestyle, muziek & fashion.

4 De Doelgroep

5 Strategie Propositie: Streetlab brengt de mensen met de zelfde passie ten samen Merkattitude: Streetlab wordt in grote lijnen gezien als een ‘kleine’ fashion-community Positionering: Het merk is een levenstijl, belevenis. Omgevingsanalyse > Streetlab is een niché in de fashion-community en heeft zijn community als fundering.

6 Conceptmap

7 Sfeer / Moodboard

8 De Campagne Streetmakers.

9 Concept ideeën Goldenstreet (Outdoor) –Streetbattle –Music in the mood –Fashion outdoor Catwalk (Catfight) –Sneaker Art –Outdoor Art (2 Walls 1 leaves) Graffiti battle. –Graffiti logo spuiten (Guerilla) Streetlab.nl (Online)Mobile Online posting - Mobile hotspots Showroom- Photo street contest Online Hotspots

10 Media Inzet Print / Posters Online ‘social’ media: ( site enhancement ) Mobiele functionaliteit ( uitzetten van streetlab-hotspots )

11 Guerrilla idee Op straat campagne voeren doormiddel van inzet van graffiti spuiters het logo wild gespoten worden op ‘hotspots’.


Download ppt "Streetlab Campagne Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)"

Verwante presentaties


Ads door Google