De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Eindpresentatie Project Verkoopuwbootsnel.nl Luc van der Tuin Frank Teunissen Petri Vis Mark van der Veen Marion Venmans.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Eindpresentatie Project Verkoopuwbootsnel.nl Luc van der Tuin Frank Teunissen Petri Vis Mark van der Veen Marion Venmans."— Transcript van de presentatie:

1 Eindpresentatie Project Verkoopuwbootsnel.nl Luc van der Tuin Frank Teunissen Petri Vis Mark van der Veen Marion Venmans

2  Marketingmix  Doelgroep  Concurrentieanalyse  Marktpotentieel  Trends en ontwikkelingen  DESTEP- en SWOT-analyse  Design Website

3

4 De BabyBoomers

5

6

7 VergrijzingRetro

8 DemografischEconomisch Sociaalcultureel- Maatschappelijk Technologisch EcologischPolitiek/Juridisch

9

10 Bestaansrecht?

11

12

13

14 © powered by ABC Boot.nl  Onze bedrijfsfilosofie Verkoopuwbootsnel.nl  Orginele site Mijnboot.nl Uw verkoopsite Blog Jouwboot.nl Uw aankoopsite

15 Unique Selling Point

16 Service Personal assistantHet gevoel

17

18 Campagne: Jouwboot - Mijnboot Doelstelling: Doelgroep: Boodschap: Communicatieconcept: Mediakeuze: Respons: Doelstelling: Doelgroep: Boodschap: Communicatieconcept: Mediakeuze: Respons: Betrekken Iedereen is welkom, voornamelijk babyboomers Persoonlijk, Genieten en Passie Het creeren van een gevoel bij niet alleen de boot maar ook het bedrijf Online netwerk op site zelf Bushokjes Mooie advertentie in krant Nieuwschierigheid Betrekken Iedereen is welkom, voornamelijk babyboomers Persoonlijk, Genieten en Passie Het creeren van een gevoel bij niet alleen de boot maar ook het bedrijf Online netwerk op site zelf Bushokjes Mooie advertentie in krant Nieuwschierigheid

19 Kosten

20 Het is tijd om te gaan genieten

21 Vragen?


Download ppt "Eindpresentatie Project Verkoopuwbootsnel.nl Luc van der Tuin Frank Teunissen Petri Vis Mark van der Veen Marion Venmans."

Verwante presentaties


Ads door Google