Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSimon Adam Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer gw.duursma@bonopoly.nl www.bonopoly.nl @bonopoly linkedin.com/in/bonopoly
2
Programma De revolutie Begin met doelen stellen Zoekmachine optimalisatie Content is king! De ware identiteit Case: twee kinderdagverblijven
3
“Ruim 20 jaar na de val van de Berlijnse muur, komen ook langzamerhand de “muren” van bedrijven naar beneden” Transparantie neemt toe Medewerkers worden zichtbaarder Kennis is voor iedereen toegankelijk Informele leiders krijgen meer invloed Oude marketing werkt steeds minder Concurrentie kijkt mee Transparantie neemt toe Medewerkers worden zichtbaarder Kennis is voor iedereen toegankelijk Informele leiders krijgen meer invloed Oude marketing werkt steeds minder Concurrentie kijkt mee
5
De beide werelden vloeien steeds meer in elkaar over Virtueel FysiekFysiek
6
“Ruim 20 jaar na de val van de Berlijnse muur, komen ook langzamerhand de “muren” van bedrijven naar beneden” Transparantie neemt toe Medewerkers worden zichtbaarder Kennis is voor iedereen toegankelijk Informele leiders krijgen meer invloed Oude marketing werkt steeds minder Concurrentie kijkt mee Ontschotting afdelingen Rol manager verandert Plattere organisaties Individu wordt weer belangrijker Real time communiceren PushPull Van Push naar Pull marketing TransactieRelaties Van Transactie naar Relaties Transparantie neemt toe Medewerkers worden zichtbaarder Kennis is voor iedereen toegankelijk Informele leiders krijgen meer invloed Oude marketing werkt steeds minder Concurrentie kijkt mee Ontschotting afdelingen Rol manager verandert Plattere organisaties Individu wordt weer belangrijker Real time communiceren PushPull Van Push naar Pull marketing TransactieRelaties Van Transactie naar Relaties
7
Organic search SEO SEA Places
8
Zonder doel kunt u niet scoren
9
CONVERSIE Traffic is mooi, maar het draait uiteindelijk om…
10
Het percentage bezoekers dat een website weet om te zetten in effectieve conversies.Conversie: Wanneer de bezoeker exact doet wat de marketeer tracht te bereiken met de website. Een conversie kan bijvoorbeeld een verkoop van een product zijn, het downloaden van een bepaald bestand of een inschrijving voor een nieuwsbrief. Conversion rate (Conversieratio)
11
Drie componenten: Zorg dat u gevonden wordt!
12
Title en Meta Description Title Meta description URL Veel bezochte subpagina’s
13
Belangrijk bij verhuizing: Zorg voor goede redirects
14
Denk NIET vanuit producten en diensten… …Vanuit oplossingen voor de problemen van de doelgroep! Maar…
15
Bedenk een contentstrategie En… maak hetdeelbaar
16
“In de klompen van de klant” En bied toegevoegde waarde
17
Keyword-onderzoek: voor teksten website en Adwords
18
Creëer relevante landingspagina’s
19
Word een thought leader Word een thought leader! Leer deze nieuwe wereld kennen Zet diverse (online) kanalen in die bij u en uw doelgroep passen Laat uw passie zien aan de wereld Deel uw kennis en kunde Bouw netwerken (d.m.v. Social Media)
20
Image search Video search News search Blog search Book search Product search Local search Universal (blended) Search
22
Maak medewerkers zichtbaar
23
Maak gebruik van ‘echte’ foto’s
24
Weblog/ Website Luisteren & interacteren Social Media buttons
25
Meten is weten
26
Mobiel wordt de standaard
27
http://www.kinderopvangvianen.nl
29
Nog geen gebruik van Google Places
30
http://www.eigen-en-wijzer.nl
32
Social Media gaat groot deel van website in de toekomst overnemen
33
Aantal actieve Facebook gebruikers in Nederland (november 2011)
35
…is just the beginning… Volg mij op Twitter @bonopoly
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.