De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

“Trek ook snel & goedkoop vele nieuwe klanten aan” Exclusief Rayonhouder Social Media Miljonairs Oud-Beijerland, Bernisse, Binnenmaas Marcel van Belle.

Verwante presentaties


Presentatie over: "“Trek ook snel & goedkoop vele nieuwe klanten aan” Exclusief Rayonhouder Social Media Miljonairs Oud-Beijerland, Bernisse, Binnenmaas Marcel van Belle."— Transcript van de presentatie:

1 “Trek ook snel & goedkoop vele nieuwe klanten aan” Exclusief Rayonhouder Social Media Miljonairs Oud-Beijerland, Bernisse, Binnenmaas Marcel van Belle Email: dhr.belle.van@live.nl Tel nr: + 31 (0) 629 3365 77 www.ikwilookmeerklanten.nl

2 Ben Jij Op Zoek Naar Meer Klanten?

3 Dan Ben Je Hier Helemaal Aan Het Goede Adres!

4 En het maakt niet uit wat voor bedrijf je hebt Of je nu een kapper, slager, schoonheidsspecialist autoverhuurbedrijf, advocaat, notaris, fabrikant, garagehouder, winkelier, doe het zelf zaak, Aannemer of wat dan ook bent ALS JE OP ZOEK BENT NAAR NIEUWE KLANTEN IS DIT PRECIES WAT JE NODIG HEBT!

5 Want Ik Ga Massaal Nieuwe Klanten Voor Je Aantrekken!

6 DOOR: 1.Social media in te zetten om heel veel nieuwe klanten voor je aan te trekken 2.Vi2. Social Media direct en gericht te adverteren op een manier die echt Rendabel is op een manier die echt Rendabel is

7 WAARSCHUWING! Deze Video Bevat Schokkende Feiten!

8 Social Media Miljonairs Is Gebaseerd Op Een Aantal Belangrijke Feiten

9 80% Van Alle Aankopen Hebben Hun Origine Op Het Internet

10 Wanneer Je Dus Als Bedrijf Op Zoek Bent Naar Klanten Dan is Internet Het Allerbelangrijkste

11 In 2009 Werd er €6,4 Miljard Online Uitgegeven Aan Consumentenbestedeingen (bron: thuiswinkel markt monitor)

12 En Dit Was een Stijging van 17% ten Opzichte van 2008!

13 In 2010 was de online omzet ongeveer €7,3 miljard, Bijna een Miljard meer dan in 2009!!!!

14 En in 2011 is dit uitgekomen op meer dan €8,2 miljard!

15 In België is eenzelfde trend zichtbaar. In 2009 was dit €1,6 miljard en dit was net als in Nederland een stijging van 17% ten opzichte van 2008. Voor 2010 was er een stijging van 15% en deze trend blijft zich voortzetten (Bron: Becommerce)

16 Maar Wat Vooral Ook Belangrijk is om te Weten is dat de Online Omzet een Steeds Grotere Hap Neemt uit de Retail Omzet (Bron:Internet market Monitor 2010-2015) http://twinklemagazine.nl/nieuws/2010/06/online-neemt-steeds-grotere-hap-uit-retailomzet/index.xml

17 In Andere Woorden: Steeds Vaker Kopen Mensen iets Online in Plaats van in de Winkel 26,8% van de Totale Omzet in een Serie Belangrijke Categorieeen Vindt in 2010 al Online Plaats. (Bron:Internet market Monitor 2010-2015) http://twinklemagazine.nl/nieuws/2010/06/online-neemt-steeds-grotere-hap-uit-retailomzet/index.xml

18 Internet is een Heel, Heel, Heel Belangrijk Medium Geworden En Dat Wordt Alleen Nog Maar G r o t e r.

19 Social Media zijn ESSENTIEEL voor bedrijven!

20 Social media gebruikers in Nederland: Youtube: meer dan 6 miljoen Facebook: meer dan 5 miljoen Linkedin: bijna 3 miljoen Twitter: bijna 2,5 miljoen (bron: marketingfacts)

21 Gemiddeld zijn Nederlanders 109 minuten per dag op het internet 31% van de mensen checkt minimaal 1 keer per week hun social media profielen 13% zelfs meerdere keren per dag

22 Mensen besteden dus zeer veel tijd op social media Facebook gebruikers besteden bijvoorbeeld gemiddeld 15 uur en 33 minuten per maand op facebook DIT IS EEN HALF UUR PER DAG!

23 Met andere woorden: Als jij nieuwe klanten wil aantrekken DAN ZIJN SOCIAL MEDIA EEN BELANGRIJKE PLEK!

24 De Belangrijkste Conclusies Zijn: 1. de Zoektocht naar Producten/Diensten Begint in het Overgrote Merendeel van de Gevallen op Internet. 2.Online Omzetten Stijgen Enorm en Blijven Stijgen (en dat terwijl er een ecomische crisis is!) 3.Social Media is een essentiele plek om nieuwe klanten aan te trekken

25 Ook Lezen er Steeds Minder Mensen Kranten, al dan niet Lokale Bladen en andere Media.

26 En de traditionele marketing werkt dus niet meer

27 Het gevolg hiervan is dat bedrijven (JIJ!) hun marketing moeten aanpassen

28 Je Moet Vindbaar Zijn Vindbaar Zijn is Nu Iets Heel Anders.

29 NU MOET JE TE VINDEN ZIJN OP HET INTERNET!

30 Stel jij bent een aannemer in Binnenmaas. Dan moet je tegenwoordig: Social media inzetten om nieuwe klanten aan te trekken

31 EN DAAR KOM IK IN HET SPEL!!

32 Want Dat Kan en wil Ik Voor Je Doen!

33 Zodat Jij Gegarandeerd: Massa’s nieuwe (potentiele) klanten op je website krijgt via social media die echt op zoek zijn naar wat jij biedt

34 Wanneer Ik Mijn Social Media Marketing ga inzetten: -Krijg jij massa’s bezoekers naar jouw website die op zoek zijn naar wat jij te bieden hebt; wij zorgen voor vrienden/connecties die specifiek geinteresseerd zijn in wat jij doet. -Krijg jij gratis bezoekers; jij hoeft niet meer te betalen voor deze bezoekers, zoals dat wel bij adwords moet. -Ben je prominent op die plaats aanwezig waar de meeste mensen de meeste tijd spenderen op het internet, namelijk op social media zoals facebook, hyves & youtube -Verbetert je imago; ben je een modern bedrijf dat de nieuwe media gebruikt en zich aanpast aan de tijd

35 Wanneer Ik Online Voor Jou Gaan Adverteren via Social Media: -Krijg je altijd meer binnen dan je uitgeeft, wordt adverteren altijd rendabel. En als je voor iedere euro die je uitgeeft er twee terugkrijgt, dan is uitgeven niet erg meer. -Gaan we eventueel andere advertentiekosten voor je besparen maar het resultaat enorm te vergroten.

36 Hoe werkt dit dan?

37 Hoe Dit Werkt: -Ik heb de beschikking over de nieuwste en beste software op dit zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen -Helemaal door ons zelf ontwikkeld -Verder heb ik toegang tot ons privé leger van goedkope arbeidskrachten -Die mij kunnen ondersteunen -Zodat resultaten snel bereikt zullen worden

38 Hoe snel heb je resultaat?

39 •Social Media Marketing: enkele weken •Online adverteren via Social media: meteen

40 Wat kost het ?

41 •Eigenlijk de verkeerde vraag •WAT LEVERT HET OP? •Dat is de juiste vraag •En dat zal ik je vertellen

42 Massa’s nieuwe klanten die op de automatische piloot bij jou terechtkomen

43 Wat kost het? •Want als je investeert in iets •Waar meer uitkomt dan je hebt uitgegeven •WAT DIT 100% •Is het dus de vraag wat het oplevert •En niet wat het kost

44 Wat kost het? •Bovendien is er geen vaste prijs •Het ligt heel erg aan de markt van je bedrijf •Hoe groot de concurrentie is et cetera

45 Inmiddels •Ben ik zeer succesvol met Social Media marketing

46 Voor nu Bel me of email mij zo spoedig mogelijk voor een afspraak en kies voor een goede toekomst voor je bedrijf in deze tijd van economische crisis. Bel me of email mij zo spoedig mogelijk voor een afspraak en kies voor een goede toekomst voor je bedrijf in deze tijd van economische crisis. Grijp deze Kans!

47 Zodat Je Zo Snel Mogelijk Zoveel Mogelijk Nieuwe Klanten Aantrekt!

48 Vragen?  Mail naar: dhr.belle.van@live.nl dhr.belle.van@live.nl  Of bel naar: + 31 (0) 629 3365 77 (mobiel) + 31 (0) 629 3365 77 (mobiel)

49 EINDE! EINDE!


Download ppt "“Trek ook snel & goedkoop vele nieuwe klanten aan” Exclusief Rayonhouder Social Media Miljonairs Oud-Beijerland, Bernisse, Binnenmaas Marcel van Belle."

Verwante presentaties


Ads door Google