De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Hoofdstuk 2: Organiseren van het werk Werken in een arbeidsorganisatie.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Hoofdstuk 2: Organiseren van het werk Werken in een arbeidsorganisatie."— Transcript van de presentatie:

1 Hoofdstuk 2: Organiseren van het werk Werken in een arbeidsorganisatie

2 Inhoud 1Werken in een bedrijf 2Organiseren van het werk 3Veilig werken 2

3 Bekijk het filmpje Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 3

4 Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 4 ► Je werk voorbereiden

5 Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 5 ► Werkplanning Een werkplanning is een planning waarin staat wie wanneer welke taken gaat uitvoeren.

6 Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 6 ► Je werk uitvoeren ► Tijd ► Samenwerken

7 Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 7 ► Werkoverleg

8 Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 8 ► Je werkzaamheden afronden ► Opruimen ► Schoonmaken ► Rapporteren ► Controleren

9 Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 9 ► Checklist

10 Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 10 ► Tips ► Houd je aan de afspraken en regels ► Vraag op tijd om hulp ► Houd rekening met anderen ► Voer de werkzaamheden binnen de tijd uit ► Blijft rustig en houd vertrouwen ► Ga correct en vriendelijk om met je collega’s

11 Hoofdstuk 2 Organiseren van het werk 11 ► Naar huis ► Rapporteer wat je hebt gedaan ► Ruim je werkplek op ► Controleer het magazijn/je eigen werk ► Meld je af bij je leidinggevende ► Meld bijzonderheden en problemen

12 Samengevat 12 ► Wat heb je in deze les geleerd?


Download ppt "Hoofdstuk 2: Organiseren van het werk Werken in een arbeidsorganisatie."

Verwante presentaties


Ads door Google