De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Van … naar 22 april 2016 Simon Sinek © Branding Marketing/ communicatie Bloggen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Van … naar 22 april 2016 Simon Sinek © Branding Marketing/ communicatie Bloggen."— Transcript van de presentatie:

1

2 Van … naar 22 april 2016 Simon Sinek © Branding Marketing/ communicatie Bloggen

3 Branding 22 april 2016

4 Waarom zouden ze je missen?? 22 april 2016 Identiteit Kernwaarden Mission statement Wat beloof je? Wat los je op?

5 Marketing 3.0 22 april 2016 winst doelgroep aanbodgericht USP gesloten afstand product vermenigvuldigen zakelijk betekenis volgers/fans co-creatie UBR transparant verbinding mens delen passie Marketing 1.0 Marketing 3.0

6 22 april 2016

7

8 Communicatie

9 De armoede in de marketingcommunicatie 22 april 2016

10 Ontwikkeling in communicatie 22 april 2016 Klanten volgers fans

11 22 april 2016 Marketing gaat niet meer over de dingen die je maakt, maar wat over jou te vertellen is. Seth Godin http://sethgodin.typepad.com/

12 22 april 2016

13

14 Bloggen

15 Wat zijn blogs? Twee typen: persoonlijke blogs Reisblogs Hobbyblogs Mamablogs zakelijke blogs Blogsites (Frankwatching, Lifehacking) Themablogs (beauty, food) Corporate blogs (KLM, Hema, politie, zzp’er)

16 22 april 2016 Definitie Een zakelijk blog is een bericht op het internet met een zakelijk karakter, in de vorm van een persoonlijk artikel of verhaal. Het doel is de zichtbaarheid van je organisatie te vergroten, een boost aan je bereik te geven, een dialoog aan te gaan met je lezers en daar uiteindelijk ook ‘zakelijk’ van te profiteren.

17 22 april 2016 Smakelijke blogs 1.Basale artikelen – een goed ontbijt ‘Hoe kan ik…’ of ‘5 tips voor …’ 2.Doordachte artikelen – stamppot autoriteit en reputatie, onderscheidend 3.Stevige, inhoudelijke artikelen – stoofvlees long form, veel tijd en energie, onderzoek 4.Pittige, scherpe artikelen – Thais met rode pepers opinie, aandacht trekken, reacties uitlokken 5.Leuke, zoete artikelen – het toetje luchtig, beetje zelfspot, ook een beetje nuttig www.veldmerk.nl

18 22 april 2016 Wanneer zijn blogs succesvol? Als mensen ze graag lezen én Als je ermee bereikt, wat je voor ogen had.

19 22 april 2016 Wanneer lezen mensen jouw blog graag? 1.Doelgroep 2.Onderwerp (focus) 3.Kwaliteit en deskundigheid 4.Origineel (geen copy-paste) 5.Geschikt voor lezen van beeldscherm 6.Kort en terzake 7.Pakkende titel en tussenkopjes 8.Sterke eerste zin 9.Vlotte pen 10.Persoonlijk 11.Beleving 12.Verrassend 13.SEO (zoekmachineoptimalisatie) 14.Hyperlinks 15.Ingebed in social media 16.Reactiemogelijkheid 17.Vorm Hans Willem Joke Jos

20 Corporate blogs in 2016 eindelijk volwassen? 22 april 2016

21 Those who tell the stories, rule society. Those who tell the stories, rule society. Plato (427 v.Chr. 347 - v.Chr.) 22 april 2016

22 Bekende Nederlandse blogs Frankwatching (communicatie) Lifehacking (lifestyle) Marketingfacts (business) Dutchcowboys (blogsite) De Speld (humor, fb) Frans Timmermans (politiek, fb) KLM (corporate) Politie (corporate) MissLipgloss (beauty) De Correspondent (opinie) Linda (lifestyle) Smulweb (food) Zoover (reizen) GeenStijl (opinie)


Download ppt "Van … naar 22 april 2016 Simon Sinek © Branding Marketing/ communicatie Bloggen."

Verwante presentaties


Ads door Google