Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdPaula Mulder Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
TSM Adviseurs In opdracht van GreenWorks
Door: Toon Fleminks Mitch Immig Sanne Wu Max Zwart Sander Paijmans Machteld van Thienen
2
Inhoudsopgave Probleem en vraagstelling Analyse Sales/ accountplan
DESTEP Confrontatiematrix Marktonderzoek Nieuwe Marketingmix Sales/ accountplan Positionering Promotiemiddelen Voorspellingsproces Conclusie Aanbevelingen
3
Probleem en vraagstelling
Naamsbekendheid consument Houdbaarheid Positie in de markt Hoofdvraag Op welke manier moet de Helleborus Orientalis ge(her)positioneert worden om een omzetstijging van 10% te realiseren?
4
Analyse DESTEP Confrontatiematrix 3800 bloemisten
900 ambulante handelaren Sociale betekenis Export bloemensector rond 8 miljard Confrontatiematrix Luxe plant Houdbaarheid
5
Confrontatiematrix
6
Analyse Marktonderzoek Nieuwe Marketingmix
Bloemisten positief over houdbaarheidsonderzoek Meeste bloemisten kennen of verkopen de plant al Bloemisten hebben wel degelijk invloed op keuze consument Nieuwe Marketingmix Product Plaats Prijs Promotie
7
Sales & Accountplan Positionering van de Helleborus Promotiemiddelen
Transformationele positionering met high involvement Promotiemiddelen Voorspellingsproces Doel Wat is de voorspelling
8
Conclusie Wat zijn de belangrijkste uitkomsten van dit onderzoek?
Uitkomsten marktonderzoek Uitkomsten DESTEP Uitkomsten Marketingmix Uitkomsten Positionering Uitkomsten voorspellingsproces
9
Aanbevelingen Promotie Positionering Voorspelling
10
Einde presentatie Dank voor uw aandacht, zijn er nog vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.