De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Crossmediale Marketing Campagne

Verwante presentaties


Presentatie over: "Crossmediale Marketing Campagne"— Transcript van de presentatie:

1 Crossmediale Marketing Campagne
Using Media Crossmediale Marketing Campagne

2 Wat is het campagne idee/concept
Twee websites, één voor de mannen ( en één voor de vrouwen ( Behendigheids-en kennisspelen (caravanrace, kaartlezen, stuntrijder etc) Wedstrijd element

3 Welke media worden ingezet
Internet (websites) Televisie (reclame) Radio (strijdjournaal) Banners (online)

4 Welke boodschap wordt overgebracht
De vooroordelen die bestaan over het rijgedrag van mannen en vrouwen Een einde maken aan deze ‘strijd’ door te bewijzen wie de beste autorijders zijn

5 Welk gevoel wordt overgebracht
De strijdt om wie er beter rijdt tussen mannen en vrouwen. Mensen moeten zich bewijzen, er wordt een soort strijd/battle gevoel overgebracht.

6 Wie is de opdrachtgever
Centraal beheer Achmea

7 Wie hebben de campagne uitgevoerd
Tribal DDB Rapp Collins DDB Amsterdam

8 Waar zijn zij nog meer van bekend
Tribal DDB is bekend om: Dubbelfriss met als opdracht: Zet dubbelfrisss neer als een ‘cool’ en (mentaal) verfrissend drankje. Zij hebben hierbij het bekende ‘Wesley’ personage bedacht.

9 Rapp Collins is bekend van:
Campagne voor het IFAW. Blijven er alleen woorden over?

10 DDB Amsterdam is bekend van: De reclame campagnes voor BCC.
Met als meest recente reclame: ‘Hoogwater’

11 Waarom is deze campagne crossmediaal
Televisie commercials Banners Dagelijks strijdjournaal op de radio Twee sites m/v

12 Wat vinden wij goed aan deze campagne
De strijd tussen de seksen Goede teaser Twee websites Verschillende commercials

13 Is de campagne interactief en waarom
Ja, online test 9 behendigheids-en kennisspelen (caravanrace, kaartlezen, stuntrijder etc)

14 Hoe kan het innovatiever?
Betrouwbaardere seksen test, het is nu gemakkelijk te manipuleren. Ook met andere doelgroepen dan alleen mannen tegen vrouwen. Bijv: vrachtwagenchauffeurs vs. taxichauffeurs & kapsters vs. Advocaten. Duidelijker linken aan Centraal beheer Achmea d.m.v. autoverzekering afsluiten. Gebruik maken van tastbare media

15 Einde


Download ppt "Crossmediale Marketing Campagne"

Verwante presentaties


Ads door Google