Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdPieter Brouwer Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Innovatieve Marketing Caput 07-10-2010 Groep A Crowdsourcing
2
Inhoudsopgave Aanleiding Onderwerpkeuze Motivatie Achtergrond Voorbeelden Probleemomschrijving Het project Onderzoeksmethode Planning
3
Aanleiding Innovatieve Marketing; “Wat verandert er in de marketing?” Richten op een ontwikkeling; Documentaire maken
4
Onderwerpkeuze Crowd Sourcing Een grote groep niet vooraf gespecificeerde personen gebruiken voor consultancy, innovatie of onderzoek Meestal via Internet
5
Geschiedenis Crowdsourcing filosofie is ontstaan in 2003 Bedacht door marketing- goeroe Jeff Howe
6
Voorbeelden
7
Probleemomschrijving Centrale vraag: Hoe kan het onderwerp Crowdsourcing op een ludieke manier worden neergezet in een documentaire van tien minuten? Deelvragen: 1.Wat houdt de ontwikkeling in? 2.Waar blijkt de ontwikkeling uit? 3.Wat zijn de mogelijkheden voor marketeers? 4.Kunnen er een aantal praktijkvoorbeelden worden gegeven? 5.Hoe wordt de ontwikkeling geïmplementeerd? 6.Is het een rage of een trend?
8
Het project Hoofdactiviteiten t.b.v. het bewerkstelligen van de documentaire: Plan van Aanpak; Literatuurverslag (blog & wiki); Field research; Interviews Documentaire Draaiboek Script
9
Onderzoeksmethode Onderzoeksgroep Vakbladen Internet Boek “Crowdsourcing” van Jeff Howe Adformatie Scholar Youtube Documentairegroep Benaderen potentiële geïnterviewde Afnemen Interviews Monteren documentaire
10
Vragen
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.