Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMaurits Brabander Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
Michelle van Seters Tim Blaak
2
Inhoudsopgave Terugblik op de briefing Aanpak van het project
Conclusies doelgroep onderzoek Concept uitleg Reflectie / conclusie
3
De briefing Opdrachtgever Opdracht Doel
4
Aanpak van het project Taakverdeling - Blaak, Tim Onderzoeker doelgroep, controleur en inval notulist - Heiden, van der Rick Voorzitter, onderzoeker product, controleur en blog verantwoordelijke - Roest, Stefan Planner, onderzoeker product en inval voorzitter - Seters, van Michelle Onderzoeker doelgroep en inval blogverantwoordelijke - Weiden, van der Samentha Notulist, onderzoeker doelgroep en grafisch vormgever
5
Aanpak van het project Plan van aanpak - Wat deden we fout? - Wat deden we goed? Doelgroeponderzoek - Eerst artistieke doelgroep - Nieuwe doelgroep: buitenlandse toeristen tussen de 25 en 35 jaar in Rotterdam.
6
Aanpak van het project Concept ontwerp - 30 schetsen - Brainstormen
Product ontwerp - Gezamenlijk schetsen - Brainstormen - Uitwerken
7
Website schetsen
8
Promotieposter
9
Aanpak van het project Opgelopen problemen tijdens proces - Niet meewerkend groepslid - Plan van aanpak - Afwezigheid
10
Conclusie doelgroeponderzoek
Doelgroep toeristen - Wie? - Waarom voor toeristen? - Waarom praktisch voor toeristen? Wat is de ‘Connecting Vibe’?
12
Concept uitleg Wat is W.I.M? Where I aM Hoe werkt het?
Waar bestaat het uit?
19
Reflectie / conclusie Samenwerken Een uniek product
Een unieke doelgroep × Meer contact met opdrachtgever × Geen goede planning × Vooraf gemaakte afspraken niet duidelijk
20
Bedankt voor jullie aandacht
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.