Download de presentatie
1
Communicatieplan
2
Inhoud Situatieschets Communicatie analyse Doelstellingen Doelgroepen
Boodschap Strategie en tactiek Communicatiemiddelen Organisatie
3
Situatieschets Wensen en Eisen Situatie analyse Vaste klanten Tevreden
Nieuwe klanten
4
Communicatie analyse Communicatie via: Krant Internet – zoekmachines
Website Mond op mond reclame
5
Doelstellingen Eisen en wensen van potentiele nieuwe klanten
Adviesrapport Eisen en wensen uit te voeren Affiche
6
Doelgroepen Autobezitters in Noord Brabant
Mensen opzoek naar een auto / garage in Noord Brabant
7
Boodschap Begrijpen en aantrekkelijk. Eenvoudig en duidelijk
Aanleiding geven voor nieuwe klanten om naar Popma te komen. Affiche klantvriendelijk Schreefloos, licht
8
Strategie en Tactiek Iniatief Direct Product Open communicatie 1 doel
2 doelgroepen Emotioneel uitdagend Lange termijn
9
Communicatiemiddelen
Affiche Bedrijfsnaam Wat er aangeboden wordt 8 weken tijd Voorafgaande onderzoek
10
Organisatie Autobedrijf Popma is opgericht in 1981. Eigenaar
Eigenaresse 1 Monteur part time 2 Stagiaires.
11
Bedankt Vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.