Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Workshop Generatie Denken
Klantspecifiek invullen. Johann Glaubitz Emily Hasekamp
2
Generatie = ‘…het product van ontwikkelingen in de samenleving en de opvoeding.’ Mensen die in dezelfde tijdgeest opgroeien delen kenmerkende waarden en opvattingen. Deze onbewuste overtuigingen leiden tot de grootste overlevingskans van henzelf en hun organisatie in de maatschappij. Bron: Bron:
3
Uit welke 4 generaties bestaat werkend Nederland?
BabyBoomers, De Hippies, De Patatgeneratie, Screenagers BabyBoomers, Generatie X, Generatie Y, Generatie Einstein BabyBoomers, Generatie Y, Generatie Z, Applaus Generatie
4
Uit welke 4 generaties bestaat werkend Nederland?
BabyBoomers, De Hippies, De Patatgeneratie, Screenagers BabyBoomers, Generatie X, Generatie Y, Generatie Einstein BabyBoomers, Generatie Y, Generatie Z, Applaus Generatie Babyboomers: 1945 tot +/-1960 Generatie X: 1960 tot +/- 1975 Generatie Y: 1975 – 1990 Generatie Einstein: Bron: Trendslator 2008
5
Clash der generaties Babyboom en Generatie X Versus Generatie Y en
Generatie Einstein Positie op basis van ervaring Positie op basis wat je kunt Hiërarchische verhoudingen Authentieke verhoudingen Status, geld en positie Betekenisvol werk Face to face contact Digitaal contact Reflectie op wat je niet kunt Reflectie op wat je wel kunt
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.