Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJulia Meyer Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Klant Contact Centrum Rijnstate casus van pilot tot experiment op ware schaal F. Smolders
29 maart 2012
2
Onderwerpen Klant Contact Centrum
Rijnstate Ziekenhuis – kentallen Aanleiding en doel Overwegingen voor pilot Inrichtingen pilot Ervaringen Stand van zaken en vervolg
3
Rijnstate ziekenhuis - kentallen
Eén ziekenhuis op vijf locaties, Arnhem-N, Arnhem-Z, Velp, Zevenaar, Dieren 28 specialismen geopende dbc’s 955 bedden; verpleegdagen klin. opn; dagopn. e, ov. polibez. 4890 medewerkers; 2995 fte budget M€ 337
4
Aanleiding: gebrekkige telefonische bereikbaarheid poli’s Doel: snel afspraak maken in juiste agenda geen bezuinigingstaakstelling
5
Overwegingen pilot: vele mislukte verbeterpogingen on-line afspraak maken ervaring zorgdomein (fax-verwijzing) ervaringen elders met contact centrum innovaties op poli’s
6
Inrichting van pilot: terug te draaien 4 specialismen; 7 telefoonrs Dermatologie, KNO, Longgeneeskunde, Kindergeneeskunde afspraken voor nieuwe behandelingen uniforme vragentrechters per specialisme samenstelling team KCC-team houdt contact met poli’s beperkte technische voorzieningen
7
Ervaringen: doelstellingen gehaald voorzichtig starten; geen risico’s vertrouwen winnen van poli’s uniforme planningshorizon minder hectiek op de poli’s huisvesting team contact centrum technische voorzieningen voldoende
8
Stand van zaken, vervolg:
inzetten on-line afspraken maken vervolg afspraken toevoegen (self-service) uitbreiden naar overige telefonische contacten analyse van blokkades inpassen in nieuwe manier van werken geleidelijk uitrollen naar andere poli’s
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.