De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Het ene doen en het andere niet laten: de kansen van dualistisch ondernemen Tom Heidman directievoorzitter Retail Network B.V.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Het ene doen en het andere niet laten: de kansen van dualistisch ondernemen Tom Heidman directievoorzitter Retail Network B.V."— Transcript van de presentatie:

1

2 Het ene doen en het andere niet laten: de kansen van dualistisch ondernemen Tom Heidman directievoorzitter Retail Network B.V.

3 Consument?

4 Rode draad: samenwerken in de keten

5 Dualisme nota Ruimte: Dualisme retailer: Bad timing? Excellent timing?
Het ene doen Het andere niet laten

6 Zes formules

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18 Ontwikkelingen • Groei versus krimp

19 Ontwikkelingen Groei versus krimp

20 Ontwikkelingen • Groei versus krimp • Binnenstad versus perifeer

21 Ontwikkelingen Binnenstad versus perifeer

22 Ontwikkelingen • Groei versus krimp • Binnenstad versus perifeer
• Ratio versus emotie

23 Ontwikkelingen Ratio versus emotie

24 Ontwikkelingen • Groei versus krimp • Binnenstad versus perifeer
• Ratio versus emotie • Runshoppen versus funshoppen

25 Ontwikkelingen Runshoppen versus funshoppen

26 Ontwikkelingen • Groei versus krimp • Binnenstad versus perifeer
• Ratio versus emotie • Runshoppen versus funshoppen • Wit versus coloured

27 Ontwikkelingen Wit versus coloured

28 Ontwikkelingen • Groei versus krimp • Binnenstad versus perifeer
• Ratio versus emotie • Runshoppen versus funshoppen • Wit versus coloured • Internet versus fysieke winkel

29 Ontwikkelingen Internet versus fysieke winkel

30 Ontwikkelingen Tot 2008 + 1,6 miljoen m2
Benodigde retailomzet + € 4 miljard Huidige leegstand 1,7 miljoen m2 Faillissementen hoeveel m2? Interneteffect hoeveel m2?

31 Ondernemen met nuances
• Geen kwantiteit maar kwaliteit in meters • Niet het grootste maar het meest gewilde project

32 Rode draad: samenwerken in de keten
• Communicatie op korte termijn • Voorkant dominant • Gedegen businessonderbouwing

33 Rode draad: samenwerken in de keten
Consument: spreek!

34 Rode draad: samenwerken in de keten
Projectontwikkelaar: samen uit, samen thuis

35 Rode draad: samenwerken in de keten
Belegger: bestaande meters op waarde houden

36 Rode draad: samenwerken in de keten
Gemeente: lokaal <-> regionaal

37 Rode draad: samenwerken in de keten
Provincie: ruimtelijke ordening <-> infrastructuur

38 Rode draad: samenwerken in de keten
Retailer: kennis als katalysator

39 Rode draad: samenwerken in de keten
Gezamenlijk het ene doen, het andere niet laten!

40 Einde


Download ppt "Het ene doen en het andere niet laten: de kansen van dualistisch ondernemen Tom Heidman directievoorzitter Retail Network B.V."

Verwante presentaties


Ads door Google