De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Sjaloom in beweging Schoolontwikkeling 2008-2009.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Sjaloom in beweging Schoolontwikkeling 2008-2009."— Transcript van de presentatie:

1 Sjaloom in beweging Schoolontwikkeling 2008-2009

2 1. Ervaring opdoen met WO/Crea-middagen. -belangstelling -actualiteit -uitgedaagd tot actief leren.-kerndoelen -methodes meer in samenhang.-omgeving -groepsdoorbrekend -basisgroepen.

3 1. Ervaring opdoen met WO/Crea-middagen. -belangstelling -actualiteit -uitgedaagd tot actief leren.-kerndoelen -methodes meer in samenhang.-omgeving -groepsdoorbrekend -basisgroepen. 2. Beter inzicht in eigen leren. -Inzicht in leerlijnen door leerkracht en leerling. 1. Ervaring opdoen met WO/Crea-middagen. -belangstelling -actualiteit -uitgedaagd tot actief leren.-kerndoelen -methodes meer in samenhang.-omgeving -groepsdoorbrekend -basisgroepen. 2. Beter inzicht in eigen leren. -Inzicht in leerlijnen door leerkracht en leerling.

4 1. Ervaring opdoen met WO/Crea-middagen. -belangstelling -actualiteit -uitgedaagd tot actief leren.-kerndoelen -methodes meer in samenhang.-omgeving -groepsdoorbrekend -basisgroepen. 2. Beter inzicht in eigen leren. -Inzicht in leerlijnen door leerkracht en leerling. 3. Taalimpuls. -“Kansrijke Taal” 2 à 3 jaar. -”Zo leren kinderen spellen”

5 1. Ervaring opdoen met WO/Crea-middagen. -belangstelling -actualiteit -uitgedaagd tot actief leren.-kerndoelen -methodes meer in samenhang.-omgeving -groepsdoorbrekend -basisgroepen. 2. Beter inzicht in eigen leren. -Inzicht in leerlijnen door leerkracht en leerling. 3. Taalimpuls. -“Kansrijke Taal” 2 à 3 jaar. -”Zo leren kinderen spellen” 4. Rekenimpuls. -“Met Sprongen Vooruit”

6 1. Ervaring opdoen met WO/Crea-middagen. -belangstelling -actualiteit -uitgedaagd tot actief leren.-kerndoelen -methodes meer in samenhang.-omgeving -groepsdoorbrekend -basisgroepen. 2. Beter inzicht in eigen leren. -Inzicht in leerlijnen door leerkracht en leerling. 3. Taalimpuls. (teamscholing) -“Kansrijke Taal” 2 à 3 jaar. -”Zo leren kinderen spellen” 4. Rekenimpuls. (teamscholing) -“Met Sprongen Vooruit” 5. Versterking didactische vaardigheden (digiborden)


Download ppt "Sjaloom in beweging Schoolontwikkeling 2008-2009."

Verwante presentaties


Ads door Google