Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGreta Koning Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Label “Erkend Verkooppunt Hoeveproducten”
Sara De Preter, adjunct productmanager hoeveproducten VLAM Zwevegem, 13 mei 2006
2
Reeds meer dan 100 erkende verkooppunten
Stand van zaken Reeds meer dan 100 erkende verkooppunten
3
Doelstelling Doel Vooral: vaste klanten meer laten kopen
2de instantie: nieuwe klanten aantrekken 2006: 250 verkooppunten 2007: 500 verkooppunten Waarom Label? Herkennen Verkooppunt vinden Trouw belonen Waarom verkooppunt? Direct contact Vertrouwensband
4
Aanvraag label Wie kan aanvragen?
Elke hoeveproducent die verkooppunt hoeveproducten uitbaat Hoe aanvragen? Ondertekenen van gebruikersovereenkomt Voorwaarden: gebaseert op 10-punten charter Zorg dragen voor product en klant
5
10-punten charter Vertrouwen Verhaal Authenticiteit Openheid Kwaliteit
Versheid Smaak Eerlijke prijs Plaatselijk/lokaal Duurzaamheid
6
Aanvraag label Promotiebijdrage 50€ jaarlijkse bijdrage
25€ instapkosten In ruil krijgt de hoeveproducent: Gevelplaat Promotiemateriaal Fiche op website Aandacht in de pers
7
Gevelplaat Iets groter dan A3-formaat Stevig materiaal
Op verkooppunt hangen
8
Promotiemateriaal Hoeveproducent krijgt cd-rom met promotiemateriaal:
Label Stickers Advertentie Gepersonaliseerde fiche
9
Promotiemateriaal
10
Affiche
11
Fiche op website
12
Aandacht in de consumentenpers
13
Toekomst Cadeaucheques Fietsroutes ….
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.