Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdKurt Boender Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN1 Introductie Programma De stand van zaken Vragen?
2
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN2 Introductie Doel van de status meeting Huishoudelijke mededelingen Programma/sprekers
3
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN3 Programma Opening/welkomGer Algemene Inleiding: TBIJos & Kees SPINE en SPIRIN in vogelvluchtGer SPIRIN:- De grote lijnJos & Kees - SPIRIN teamGer - DemoRoeland SPINE- De grote lijnJos & Kees - DemoWillibrord - Ervaringen uit de pilotJos Samenvatting status meetingKees AfsluitingGer
4
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN4 De stand van zaken Van product naar proces Gecombineerde planning
5
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN5 Van product naar proces De TBI processen globaal Toevoeging: Internationale Webcommunity Kernwoorden
6
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN6 De TBI processen globaal Onderzoek Maatschappelijke dienstverlening Onderwijs Publicaties Ondersteunende processen
7
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN7 Proces Internationale Webcommunity Input: –vanuit alle overige processen van het TBI –vanuit externe organisaties en personen Verwerking: – door webcommunity team webcommunity teamwebcommunity team Output: –via website SPIRIN Maakt gebruik van: –Ondersteunende processen
8
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN8
9
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN9 Kernwoorden Kwaliteit Continuïteit Beschikbaarheid Actualiteit
10
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN10 SPINE Uitgevoerd –Voorbereiding productie leermodules –Productie gestart (eerste, …..) –Eerste pilot (incl. evaluatie) –‘Mid term review’
11
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN11 SPINE Nog te doen –Productie van de overige modules –Tweede pilot (oktober ….) –Tweede Mid term review –Overdracht naar productie –Eindverslag
12
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN12 SPIRIN Uitgevoerd –Globale beschrijving van SPIRIN organisatie Rollen, taken, verantwoordelijkheden Structuur –Definitie/ontwerp/implementatie Bibliografie Who is Who –Keuze hardware platform voorbereid
13
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN13 SPIRIN Nog te doen –Definitie/ontwerp/implementatie Encyclopedia Discussion Corner Education Information –Verder inrichten webcommunity team –Overdracht naar productie –Eindverslag
14
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN14
15
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN15 Vragen ?
16
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN16 GoBack
17
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN17 FunctieRol Wetenschappe-lijk directeur TBI? 1.Beleidsmaker - Stelt beleid t.a.v. webcommunity vast. - Stelt algemene criteria op voor toegang tot, gebruik van, informatie binnen, beschikbaarheid van en kwaliteit van de webcommunity. - Communiceert over webcommunity met DB en AB TBI. - Communiceert op beleidsniveau met derden over de webcommunity. - Neemt beslissingen over innovatie van Webcommunity. - Is verantwoordelijk voor personele inzet en budgettaire afdekking van de kosten voor de webcommmunity. Nieuwe functie? Samenvoegen met rol van Procesbewaker? 1.Beslisser - Operationaliseert algemene criteria t.b.v. webcommunity voor de subprocessen. - Neemt in geval van twijfel m.b.t. toegang tot, gebruik van en informatie binnen de webcommunity beslissingen binnen het kader van de algemene criteria. - Escaleert zonodig richting beleidsmaker. - Werkt innovatievoorstellen concreet uit (projectopdrachten) en monitort voortgang van innovatieprojecten. - Adviseert de beleidsmaker t.a.v. de verdere ontwikkeling van de webcommunity. - Is voor de procesbewaker eerste aanspreekpunt in geval van problemen m.b.t. de dagelijkse gang van zaken binnen (het beheer van) de webcommunity.
18
16 juni 2003Status Meeting SPINE/SPIRIN18 Nieuwe functie. Samenvoegen met rol van Beslisser? 1.Procesbewaker - Bewaakt de voortgang van de dagelijkse gang van zaken van: o de subprocessen van de webcommunity; o de ondersteunende processen voor de webcommunity. - Bewaakt de afhandeling van uitzonderingssituaties. - Bewaakt binnen de afgesproken kaders de beschikbaarheid van, kwaliteit van en communicatie binnen/over de webcommunity. - Voert regelmatig overleg met het Webcommunity team over de dagelijkse gang van zaken, uitzonderingsituaties, afhandeling van vragen/problemen et cetera. - Stelt managementrapportages op t.b.v. beslisser en beleidsmaker. 1.Uitvoerende Who is Who - Zorgt voor structurering, uniformering, controle op en volledigheid van gegevens t.b.v. Who is Who. - Stelt een lijst op van geaccepteerde en niet geaccepteerde kandidaten. - Informeert niet geaccepteerde kandidaten. - Voert gegevens in de Who is Who database in. - Stelt geupdate database beschikbaar. - Voert op afgesproken momenten audits uit op de Who is Who database. - Communiceert met procesbewaker en/of beslisser over Bibliografie. - Monitort van de werking van Who is Who. - Levert input voor de management rapportage aan de procesbewaker.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.