Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdVera Bosman Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke
2
1 Organisatie in stijl
3
Wij staan voor: No-nonsense mentaliteit Efficiëntie Klantgerichtheid Baseline: Our business is not a joke
4
Logo Lettertype: Tahoma
5
Corporate guidelines Grote logo: max: 3,5cm bij 8,8cm Afstand van het logo: Er mag niets naast het logo geplaatst worden. Logo komt net onder de marge en de tekst word geplaatst op een afstand van 2 cm.
6
Kleur: lettertype: zwart 100% logo mag alleen gebruikt worden in de juiste kleuren zoals in dit document zijn meegegeven. – Donkeroranje: R226 G108 B8 – Geel: R248 G255 B0 Marges boven: 3 cm onder: 3 cm Corporate guidelines
7
Grootte en opmaak van de letters: Alle zakelijke communicatie word onderworpen aan de BIN normen. Het logo van de organisatie komt bovenaan op alle communicatie. Papier: bij voorkeur op zuiver wit papier gedrukt, andere kleuren dan wit worden niet gebruikt Corporate guidelines
8
2 Communicatieplan Conclusie uit communicatieplan: Onze opdrachtgever verwacht van ons dat wij promotie voeren in Vlaanderen (via event rond vinylplaat) Via enquêtes onderzoeken we de doelgroep, zijn publiek
9
Communicatieplan 1.Wie is de opdrachtgever Piv Huvluv (Jan Catrysse) en managementbureau XL Productions. 2. Wat wil de opdrachtgever: - promotie rond Piv Huvluv, wie is Piv? - buzz en event creëren rond vinylplaat - ‘Wie is de fan van Piv?’ Deze vraag in kaart brengen
10
3. Wat willen wij: - De verwachtingen van Piv en het managementbureau volbrengen. - Piv bekender maken bij jongeren. 4. Welk budget is er nu? Deze vraag is niet van toepassing. Wanneer er kosten moeten worden gemaakt wordt Piv en het bureau steeds gecontacteerd. Zij begeleiden ons in de uitgaven. Communicatieplan
11
3. Wat willen wij: - De verwachtingen van Piv en het managementbureau volbrengen. - Piv bekender maken bij jongeren. 4. Welk budget is er nu? Deze vraag is niet van toepassing. Wanneer er kosten moeten worden gemaakt wordt Piv en het bureau steeds gecontacteerd. Zij begeleiden ons in de uitgaven. Communicatieplan
12
5 Doelgroepanalyse Via enquête 6 Welk soort event bieden wij aan? Promo event voor lancering vinylplaat 7. Welke media, kanalen gebruikt mijn doelgroep? - Programmaboekjes van plaatselijke cultuurcentra’s - Facebook - Twitter - Televisie -Tijdschriften: humo, knack,.. -Lokale kranten Communicatieplan
13
8. Welke algemene doelstellingen willen we bereiken? - Piv bekender maken bij jongeren - Een event creëren rond de vinylplaat - Buzz creëren rond de vinylplaat - Piv promoten via zoveel mogelijk kanalen in heel Vlaanderen 9. Mogelijke concurrenten: - Danny Van Britsom - Alex Agnew - Wim Helsen Communicatieplan
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.