Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdPaula Bogaerts Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Game Design Document Florian & Maurice Flints Project
2
Doel Doel van de Game is om professionals op het gebied van beveiliging…. Te laten oefenen in verschillende situaties Te leren om te gaan met een overdracht Feitenkennis bij te brengen
3
Persona Henk 20 Jaar beginnend in de beveiliging branch Kan redelijk met computers overweg
4
Regels Vrije Menselijke voortbeweging Collision tussen objecten Interactie met Actor Objecten. Een Actor object is niet fysiek aanwezig Er is een beoordeling systeem Goede acties leveren punten op Foute acties trekken punten af
5
Keuzes van de speler Fysiek verplaatsen in een 3D omgeving Zelf bewegen in een 3D omgeving Interacties aangaan Rond kijken
6
Level design Niet zelf ontwikkelen Richtlijnen aanleveren Tutorial levels aanleveren Level bouwstenen: – Statische objecten – Dynamische objecten – Actor Objecten
7
Gameplay 3D omgeving Rondlopen Onderzoeken Interacties Reacties op interacties Feedback naar speler Ontdekken Toetsing Nauwkeurigheid Communicatie Voelt aan als Mist/Riven
8
Interacties De speler heeft interactie met – Dynamische objecten – Actor objecten – Eigen avatar
9
Grenzen Een werkende omgeving met objecten Geen volledig ingewikkelde logica als dit de hoeveelheid objecten verminderd Veel bouwstenen aanwezig
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.