Download de presentatie
1
WebHIS Call Manager 3.5
2
WebHIS Callmanager WebHIS Waarneming mailServer RSP/LDAPServer
WebHIS Ketendossier WebHIS Waarneming WebHIS Zorgdossier mailServer RSP/LDAPServer
3
Call Manager 3.5 een nieuwe versie met een aantal nieuwe schermen en nieuwe functies: Uitbreiding met BSN, met controle en WID Landtoevoeging en postcode Opmerkingen met einddatum Call registratiescherm aangepast Tijdsregistratie uitgebreid volgens wettelijke normen Call afhandeling is aangepast en uitgebreid met HISfuncties
4
Patient selecteren vanuit agenda
De arts aan het werk - Patient selecteren vanuit agenda en het registreren
5
Arts kiest vanuit hoofdmenu voor “agenda”
6
Arts kiest vaak voor 1 agenda
Met 1x klikken op patient goed beeld van de klacht en het verleden
7
Tijdsregistratie zorgt ervoor dat alle tijden automatisch worden geregistreerd.
Als gebruiker van CM heeft u daar praktisch geen last van
8
S O E P onder elkaar Tabbladen met medische informatie Call Registratiescherm aanzienlijk gewijzigd
9
Met bekende S O E P methode registreren
Bij E-regel automatisch naar ICPC tabel of handmatig met dubbelklik Dit is afhankelijk van instellingen in beheer
10
Bij tab naar E-regel komt ICPC naar voren
(dit kan afgedwongen worden – instelling in Call Manager)
11
Voorschrijven via EVS of voorschrijfmodule
De arts aan het werk - Voorschrijven via EVS of voorschrijfmodule
12
Daarna bij voorschrijven de keuze tot EVS (indien aanwezig) of “voorschrijven”
Medicatiedossier is ook apart zichtbaar
13
EVS is oproepbaar als HAP deze heeft aangeschaft
14
EVS biedt allerlei opties
Ondersteuning NHG-Standaard en Patientenbrieven op geselecteerde ICPC code
15
EVS biedt allerlei opties
16
EVS biedt allerlei opties
Selecteer voorkeur van gewenste medicatie Informatie medicatie middels electronisch Kompas
17
EVS biedt allerlei opties
18
EVS biedt allerlei opties
Bij juiste keuze dubbelklik op medicijn
19
Medicatie wordt meegenomen naar voorschrijfscherm, inclusief dosering en aantal
20
De arts aan het werk - verwijsbrief
21
Verwijsbrief binnen Call Manager
Bij aanklikken verschijn automatisch pop-up voor selectie geadresseerde (derde)
22
Verwijsbrief binnen Call Manager
Na keuze derde kiest u voor de juiste template (verwijsbrief)
23
Verwijsbrief binnen Call Manager
In de verwijsbrief kunt u type en velden selecteren vanuit journaal, net zoals in uw HIS
24
Selecteer met kruisje regels die u mee wilt nemen
25
Geselecteerde tekst staat nu in verwijsbrief
26
Verwijsbrief kan geprint worden en is automatisch opgeslagen binnen Call Manager
Als registratie klaar is kiest u voor “afhandelen”
27
De arts aan het werk - tijdsregistratie
28
Alle tijden worden automatisch geregistreerd.
Dit is een wettelijke eis. Deze informatie wordt alleen getoond als er tijden ontbreken. Actietijden zijn opvraagbaar, ook achteraf
29
Alle tijden worden automatisch geregistreerd.
Dit is een wettelijke eis. Ook is hier zichtbaar “wie deed wat”
30
Medische informatie van de huisartsendossiers en/of andere medische instellingen
31
Medische dossiers zichtbaar
Dit kan op 3 manieren: LSP – Landelijk Schakel Punt OZIS – regionaal schakelpunt Ziekenhuis - ZIS
32
Medische dossiers zichtbaar
Alle methodes worden ondersteund in Call Manager Wij laten u een willekeurige methode zien
33
Arts logt in en gaat naar de agenda
34
Arts selecteert patient vanuit agenda, bij medische informatie is er ook een bliksemschicht zichtbaar
35
Extern dossier zichtbaar:
36
Extern dossier zichtbaar: Nu op meerdere methodes dossier zichtbaar
37
Altijd een melding naar de eigen huisarts
38
Extern dossier zichtbaar:
Volledige journaal …
39
of alle medicatie ….
40
of alle meetwaardes
41
Medische registratie volgens de bekende S O E P methode
externdossier
42
Na inzage medisch dossier afhandeling in het registratiescherm, dus ook invoer ICPC
43
Voorschrijven met voorschrijfmodule of eventueel EVS
44
Voorschrijven met de voorschrijfmodule of eventueel EVS
45
Na registratie klik op “afhandelen”
46
Visite rijden Dit kan met een visitelijst maar ook via een notebook met UMTS of HSDPA verbinding, u heeft toegang tot al uw patientengegevens en heeft u de beschikking over al uw informatie zoals u op de huisartsenpost gewend bent.
47
WebHIS Call Manager in de visiteauto
Steeds meer HAPs hebben Call Manager mobiel
48
Visitearts kan in de visiteauto volledig met Call Manager werken
49
Wanneer de visiteauto aankomt bij de patient kan de status in de agenda gewijzigd worden.
Dit is voor de tijdsregistratie en ook gelijk zichtbaar voor de thuisbasis
50
Bij terugkomst van de patient kan gelijk de registratie worden ingevuld en afgehandeld.
Dit op de gebruikelijke manier in Call Manager
51
Bij terugkomst van de patient kan gelijk de registratie worden ingevuld en afgehandeld.
Dit op de gebruikelijke manier in Call Manager
52
Door het wijzigen van de status wordt de tijdsregistratie automatisch bijgehouden en hoeft de visitearts achteraf niets te doen
53
Nog vragen? Neem dan contact op Labelsoft Telefoon 079 – of bij helpdesk
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.