Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdChristel Verlinden Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Welkom bij het Executive Programma
2
Executive Programma Deel 1: Desley Hoornstra
Auto Professioneel & Schadeherstel Evenementenhal Gorinchem 7 maart 2012
3
De kracht van online marketing
Scoren met uw website is topsport Autoprof Executive Program, Gorinchem, Marcel Dol, Manager Business Development, MYbusinessmedia
4
Inhoud Introductie Push en pull marketing Hoe beslist Google
SEM is SEO en SEA Wat kunnen we voor u doen
5
Automobiel Management
Elke maand ondernemers beslissers pageviews nieuwsbrieven Automobielmanagement ATH-online.nl Directie en management van auto dealerbedrijven, importeurs, leasemaatschappijen, schadeherstelbedrijven en groothandel
6
Traditionele Push Marketing
Prospects verleiden om voor jouw te kiezen Print advertenties Banners marketing Beurzen Breed publiek Klein percentage response Vooral merkvoorkeur creëren
7
Google is Pull Marketing
Zoekende prospects naar je toe trekken Google is absoluut marktleider 90% zoekt leverancier met Google 80% kijkt niet verder dan eerste pagina Specifiek publiek, keywords Meetbaar resultaat Vooral lead generation
8
SEO + SEA = SEM Search Engine Optimization + Search Engine Advertising = Search Engine Marketing SEA Totaal 25% clicks # 1: 7% # 2: 4% # 3-4: 2% # 5-10: 0,5% SEO Totaal 75% clicks # 1: 25% # 2: 12% # 3: 8% # %
9
Alleen een podiumplaats telt
10
Combineer Push en Pull Marketing
Branding: naamsbekendheid verhogen Lead generation: sales contacten leggen Print, Online en SEM versterken elkaar: - Aanwezig zijn waar de klant zich oriënteert - Op een bekende naam wordt veel eerder geklikt Print Online SEM Lead generation Branding
11
Hoe beslist Google?
12
Hoe beslist Google? On-Page Techniek (code en structuur)
Inhoud (content) On-Page 25% Off-Page 75% Off-Page Links van andere website
13
Off-Page SEO: Linkpopulariteit
14
On-Page SEO: Techniek Hoe netjes werkt webbouwer / CMS
- Geoptimaliseerde broncode - Geen flash en frames voor goede indexatie
15
On-Page SEO: Content Pagina titel Url Kopjes Afbeeldingen Pagina tekst
Wordt bepaald door meta description of tekst van de pagina Url Hoe meer tussenvoegsels, hoe minder relevant Kopjes H1, H2, H3 HTML titels geven belang van zoektermen aan Afbeeldingen Naam en ALT tekst van afbeeldingen ziet Google ook Pagina tekst Spreiding van zoektermen binnen tekst bepaalt de relevantie
16
On-Page SEO: Content Meta description
17
On-Page SEO: Content Zoek relevante zoektermen
Op welke termen nu al goed gevonden Termen op websites van concurrenten Sluit aan bij taalgebruik van doelgroep Bepaal welke zoektermen Concurrentie bepaalt kans op top-10 potentie Zoekvolume bepaalt potentiele bezoekers Optimaliseer website Maak specifieke pagina’s per zoekterm Gebruik zoekterm in alle content elementen
18
Kansrijke keywords voor Google top10
19
SEA als alternatief voor SEO
Waarom Search Engine Advertising Snel: direct resultaat Effectief: alleen betalen bij concrete clicks Efficiënt: goed te testen, meten en bij te sturen Gericht: lokaal bereik en tijdstippen instelbaar Relevant: bovenste advertenties direct onder zoekopdracht Economisch: prijs per klik bepaalt de markt Basisvoorwaarde voor SEO en SEA: goede landingspagina’s
20
Landingspagina’s
21
Wat kan Automobiel Management
voor u doen? Online marketing met kennis van b2b marketing en de Automotive branche
22
SEO Quick Scan
23
SEM diensten van MYbusinessmedia
Zoekwoorden analyse Vind precies die zoekwoorden waar uw kansen liggen. Linkbuilding Aanmeldingen voor extra links naar uw website verhogen uw pagerank Landingspagina‘s Webpagina's die zijn ingericht voor betere vindbaarheid in Google Website verbetering Diverse vormen van advies, training en monitoring om uw website beter te laten scoren Google AdWords Met optimaal campagnebeheer komt u kosten efficiënt bovenaan in Google Local Search Google Places , Landingspagina´s en AdWords voor regionaal bereik
24
Meer zelf doen: MYbusinessacademy
Greep uit aanbod: voorjaar 2012 Maart 2012 Google Adwords – 21 maart Starten met een webshop – 22 maart April 2012 - marketing plan – 4 april - Social Media strategie – 5 april Mei 2012 - Online marketing strategie – 22 mei
25
Hartelijk dank voor uw komst!
Bij de uitgang krijgt u een entreekaart voor de beurs en een tasje met informatie Bezoek onze stand voor een gratis Quick Scan, óf lever uw visitekaartje in voor een afspraak
26
Executive Programma Deel 2: Toon Gerbrands
Auto Professioneel & Schadeherstel Evenementenhal Gorinchem 7 maart 2012
27
PRESTEREN MET EEN VISIE
28
DE MAAKBAARHEID VAN SUCCES?! SUCCES!? TALENTEN!?
29
VERBETEREN stappen maken
30
GAUSS KROMME
31
SPANNINGSBOOG
32
TOPSPORT A B FOCUS
33
A = B = lifestyle gedrag passie comfortzone resultaten
veilig eigen cultuur geen veranderingen ontwikkelen en leren alles onder controle de grens zoeken
34
TOPPRESTATIE: VISIE ACTIE PASSIE
35
VISIE DOEL KEUZES START
36
TOPPRESTATIE: VISIE ACTIE PASSIE
37
DE PRAKTIJK VISIE & PASSIE: de koers bepalen ACTIE & PASSIE: harde werkers VISIE & ACTIE: gemiddelde sporters
38
MOTIEVEN 1 2 3 4 LEREN & ONTWIKKELEN BEZITTEN & VERZAMELEN BINDING
VERDEDIGEN
39
SAMENWERKEN VERTROUWEN positieve intentie
40
TOPCOACH werken met normen (afspraken) bespreking met alle spelers
(geen 1 op 1 gesprek) individu in groep benoemen eerlijk & duidelijk (vertrouwen) positieve intentie: verbeteren & ontwikkelen
41
DE WETTEN VAN PRESTEREN
je krijgt wat je accepteert, stel je grenzen en bewaak ze wat je doet, doe je goed het is je eigen keuze, waar je de energie in steekt volharding en vastberadenheid winnen het van genialiteit en talent het is niet belangrijk wat je overkomt, maar hoe je reageert
42
de organisatie bij elkaar houden
RICHTING BINDING EXECUTIE (duidelijkheid)
43
4 vormen van onzekerheid
JEZELF JE OMGEVING ORGANISATIE TOEKOMST
44
slecht nieuws ONZEKERHEID IS ERGER DAN SLECHT NIEUWS
SLECHT NIEUWS = DUIDELIJK DUIDELIJKHEID = WERKEN AAN EEN OPLOSSING
45
eenheid van leiding VOORBEELDGEDRAG onvoorwaardelijk loyaal commitment
samenwerken (WIJ)
46
BEHEERSBARE & ONBEHEERSBARE geen tijd en energie in steken
onbeheersbare zaken onderscheid BEHEERSBARE & ONBEHEERSBARE ZAKEN (mapje) geen tijd en energie in steken
47
MANAGEMENT TRILOGIE de THEORIE de PRAKTIJK de INSPIRATIE
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.