Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGabriël Kok Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
>E-recruitment vanuit het hart van de organisatie Remko Herremans, directeur strategie inc-21 Amstelveen, januari 2007
3
inc-21 Corporate branding & communicatie. Organisaties benutten hun identiteit onvoldoende.
4
Generatie Y
5
Trouw aan jezelf Kan ik mijn eigen stempel drukken? Kan ik mijn mogelijkheden verbreden? Respect voor ieder die zichzelf is.
6
Linklaters
7
De top, wereldwijd, in commercial law. Roots in de Magic Circle van London. De ‘Big Tickets’. Voorop in e-toepassingen.
8
Linklaters Amsterdam Pas een paar jaar open. Nog klein, maar werkt aan de grote deals. Groeit snel.
9
Huidige breinpositie Aspiratief for ‘insiders’, onbekend voor ‘starters’: Lage top-of-mind positie Beperkte kennis over Linklaters Geen ‘gevestigd’ trainings & development programma
10
Wervingsdoelstelling Groei (richting 120 pers.) De grote talenten: goede cijfers, sterkste persoonlijkheden
11
Generation Y Positionering Nieuwe werelden openen Een vertrouwde wereld Sterk systeemPersoonlijke inbreng International law firms National law firms Guarantees Personal growth Linklaters
12
Linklaters mentaliteit ‘we are f***ing expensive’
13
Linklaters mentaliteit WTC, 23 e verdieping
14
Positionering Bij Linklaters sta je direct aan het front van ‘commercial law’. Pay-off: Karakter telt.
15
Campagne
16
E-mailing
17
Advertenties & Studi’s
19
Website
21
CV
22
A
23
A Case
24
Afbeelding brief + logo
25
Business lunch
27
Business course
28
Resultaten >Populatie: top 5% van max. 5000± 250 >Aanmeldingen43 >CV’s26 >Business lunch8 >Business course8 >Potentiële ‘hires’ 4 vergelijk >0 response op eerdere advertentie in ‘kwaliteitskrant’.
29
KPN (2005)
30
>Identiteit: behoudend monopolist > strategische vernieuwer. >Behoefte: eigen meningen, van niveau. Drempel >Imago: grijs, log, anoniem. >Het nieuwe KPN zie je pas als je binnen bent.
31
De campagne >Laat je proeven van het nieuwe KPN,… >…voordat je afhaakt op je vooroordeel. >Is zelf bewijs van de boodschap. >Surft op de Y-golf.
32
Why Potential
33
Teasercampagne >‘Welke beslissing zou jij maken áls…. >Traffic naar www.thats-the-question.com.www.thats-the-question.com >Afzender: Why-logo.
38
E-mailing
39
DM-actie
41
Web-filmpje
42
Selectiedagen en business course
47
Resultaten >Hits ‘www.thats-the-question.com’10.300 >Online- assesment (30 min.)800 >Test met goed gevolg280 >Selectiedagen (CV-selectie)96 >Business course24 >‘Hires’› 17
48
Online evaluatie >Onder deelnemers die online-test met goed gevolg hebben afgelegd (280) >Response 46% (130) Enthousiast over campagne Afwijkend ‘frisse wind door KPN’
49
Succesvol werven van Y’s Vacature >Wereld Zekerheden > Mogelijkheden Systeem > Mentaliteit Overtuigen > Proeven Schoonheid > Echtheid
50
Net mensen
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.