Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdVictor Verbeke Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
24 april 2007 Klantervaring telt ANBO voor 50-plussers
2
24 april 2007 Klantervaring telt ANBO voor 50-plussers ANBO is een algemene belangenbehartiger voor 50-plussers Ruim 180.000 leden 545 afdelingen 15 gewesten 1 verenigingsbureau en bestuur 15.000 active vrijwilligers
3
24 april 2007 Klantervaring telt Doelstelling ANBO – ANBO stelt zich ten doel op te komen voor de individuele en collectieve rechten en belangen van de leden. En hun materiële, sociale en culturele positie te verbeteren. ANBO wil de zelfstandigheid en het zelfbeschikkingsrecht van senioren, van welke generatie dan ook, bevorderen.
4
24 april 2007 Klantervaring telt Meten van klantervaring – Benadrukken van belang: – Niet alleen een interne evaluatie maar ook, – Het helpen van anderen een goed overwogen keuze te maken.
5
24 april 2007 Klantervaring telt Meten van klantervaring – Simpele vragen; – Geen overlap met andere evaluaties; – Niet te lang; – Representatief (geen klaag-index).
6
24 april 2007 Klantervaring telt Presentatie van ervaring – Geen grote tabel – Veel selectiemogelijkheden: ziekenhuis, ingreep, kosten, service, etc. – Niet alleen via internet – Actief aanbieden van informatie
7
24 april 2007 Klantervaring telt Vragen – Hoe voorkom je dat je alleen klagers hoort? – Hoe voorkom je wachtlijsten bij grote populariteit? – Hoe voorkom je een veelvoud aan meetinstrumenten?
8
24 april 2007 Klantervaring telt Stelling De CQ-index wint het niet van de mening van familie en vrienden
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.