Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdOscar Jonker Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Team Quatsj Drakeneiland
2
Te verwachten Wie zijn wij? Wat willen wij maken? Drakeneiland Weg naar concepten Concepten Weg naar stijl
3
Team Quatsj 6 leden 1 doel Joep Aben Rian Franssen Sherida Halatoe Tim Hengeveld Arthur Koopmans Jasper Saaltink Spel voor Drakeneiland
4
Fun Toevoeging aan Drakeneiland Web-based Replayable
5
Drakeneiland 10 wetten Kind vs. Kind Problemen oplossen Economisch systeem Rode draad
6
CONCEPTEN Tot welke concepten zijn we gekomen, wat zijn hierbij de voor- en nadelen.
7
Parlevinker Politiek Single player online Drakeneiland politiek Rol van Parlevinker Oplossen van klachten en problemen Keuzes hebben consequenties Kind vs. Kind
8
Parlevinker Politiek Storyboard voor een probleem
9
Parlevinker politiek Tech demo
10
Parlevinker Politiek VoordelenNadelen Het spel laat de sociale structuur van drakeneiland zien. Het spel is volledig digitaal. Het spel geeft de speler een gevoel van macht. Het concept is haalbaar. Niet klassikaal replayability
11
Weg van Drakeneiland Kind wil weg van Drakeneiland Ontsnap van het eiland Single player webgame Actiegericht rondom sociale interactie Makkelijke of moeilijke weg 4 Minigames
12
Weg van Drakeneiland Storyboard – verschillende minigames sluipenbalancerenvis vangenpizza’s bezorgenkeuze moment
13
Weg van Drakeneiland Flowchart
14
Weg van Drakeneiland VoordelenNadelen Andere kant van Drakeneiland Herspeelbare minigames Veel variatie in gameplay Keuzes hebben invloed Volledig digitaal Te weinig tijd om volledig af te leveren Minigames zijn niet specifiek voor Drakeneiland Niet in de klas speelbaar
15
Rollenspel Kaartspel voor 5 personen Sociale interactie Rolverdeling Ruilen van kaarten Iedere speler eigen winconditie
16
Rollenspel Stijl ontwerp
17
Rollenspel Screenshot – tech demo
18
Rollenspel VoordelenNadelen Specifiek voor Drakeneiland Sociale interactie Rolspecifieke acties Replayable klas Smartboard computer Analoog kaartspel (met behulp van een computer) Veel regels Gameplaymechanics versus mechanics Drakeneiland.
19
VISUELE STIJL Hoe gaat alles eruit zien en hoe zijn we daartoe gekomen.
36
Summary Doel Rode draad 3 concepten Parlevinker politiek Weg van Drakeneiland Rollenspel Visuele stijl Trouw aan Kees de Boer Kleurrijk en duidelijk
37
VRAGEN De gelegenheid om onbeantwoorde vragen te stellen
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.