Download de presentatie
GepubliceerdGreta Martens Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Tabel 3.1 Indeling van de bevolking
2
Tabel 3.2 Culturele omgevingsfactoren
3
Tabel 3.3 Sociale omgevingsfactoren
4
Figuur 3.1 Behoeftehiërarchie (Maslow)
5
Figuur 3.2 Hoeveel winst een klant over een periode van vijf jaar genereert
6
Figuur 3.3 Waarom klanten na verloop van tijd meer winst opleveren
7
Tabel 3.4 De relatie met klanten
8
Figuur 3.4 Wat verwacht een klant van een dienst
Bron: The House of Marketing (2000)
9
Figuur 3.5 De klantenpiramide
10
Figuur 3.6 De tevredenheid/loyaliteitrelatie
11
Figuur 3.7 Het loyaliteitswiel
12
Figuur 3.8 Een promotionele actie stimuleert de leden van het loyaliteitsprogramma online kamers te reserveren
13
Tabel 3.5 De voordelen die door de luchtvaartmaatschappij aan vaste klanten worden geboden
14
Figuur 3.9 Oorzaken van overstappen
15
Figuur 3.10 De reactie van de klant op falende dienstverlening
16
Figuur 3.11 Drie dimensies van de vermeende rechtmatigheid van verbeterprocessen
17
Figuur 3.12 Elementen van een effectief systeem voor herstel bij dienstverlening
18
Tabel 3.6 Methoden om obstakels voor het geven van feedback weg te nemen
19
Figuur 3.13 De tevredenheidsgarantie van Hampton Inn
20
Tabel 3.7 Typen dienstverleningsgaranties
21
Tabel 3.8 Sterke en zwakke punten van methoden om feedback van klanten te verzamelen (een vol rondje betekent dat het middel volledig aan de vereisten voldoet, een halfvol rondje gedeeltelijk en een leeg rondje nauwelijks/helemaal niet)
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.