Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdArthur Vedder Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Moordklanten of klantenmoord?1 Doelstellingen Na afloop van de training kunt u: Uw vooroordelen en mening over gedrag verduidelijken. Specifiek gedrag benoemen dat interacties bevordert of belemmert. Een actieplan opstellen om u te helpen voortaan positief om te gaan met anderen.
2
Moordklanten of klantenmoord?2 Opzet van de training Inleiding Gedragsvragenlijst Gedrag - een overzicht De monteur en de injectie De schoenenwinkel Het postkantoor De conducteur De incheckbalie Actieplan
3
Moordklanten of klantenmoord?3 Leerpunten Gedrag beïnvloedt gedrag Mensen nemen het gedrag van anderen over. Behulpzaam zijn roept een positieve reactie op. Tegenwerken leidt tot ruzie. Je gedrag kun je kiezen Gedrag is geen constante, maar een variabele. Het juiste gedrag kiezen op belangrijke momenten is essentieel. Het is niet echt moeilijk om te doen. Het draait om bewustzijn en discipline. Gedrag gebruiken om de interactie te belemmeren Gestreste mensen gedragen zich irrationeel. Emotioneel reageren maakt de zaak erger.
4
Moordklanten of klantenmoord?4 Leerpunten (vervolg) Gedrag gebruiken om de interactie te bevorderen Behulpzaam zijn is de snelste weg naar een succesvol resultaat. U maakt het uzelf zowel op korte als lange termijn makkelijker. Uw gedrag gebruiken Verbaal - door wat u zegt. Visueel - door uw lichaamstaal.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.