De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Project Opening “Best Business Reservations” Hotels.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Project Opening “Best Business Reservations” Hotels."— Transcript van de presentatie:

1 Project Opening “Best Business Reservations” Hotels

2 “Best Business Reservations” Hotels Gefeliciteerd! Je bent werkzaam in één van de “Best Business Reservations “ hotels in Europa. Momenteel zijn we bezig om onze kwaliteit en service te verbeteren om zo een 4**** Hotel te worden. Natuurlijk hopen wij dit samen met ons personeel te kunnen bereiken, en daarom bieden wij jullie de komende periode een interne scholing aan.

3 Destinations within Europe Londen Barcelona MadridLissabon Rome Milaan München Berlijn Brussel Parijs Kopenhagen Amsterdam Istanbul  Destinations “Best Business Reservations” Hotels

4 Deze scholing omvat: i Front-office werkzaamheden volgens het concept “Guest relations” van “Best Business Reservations hotels” i Trainingen voor hotelreserveringsprogramma Fidelio. i Offertes uitbrengen, zakelijke communicatie, klachtenbehandeling. i Informatie over de city’s waar onze “Best Business Reservations hotels” gevestigd zijn. i Financiële administratie i De hotelwereld en het vakjargon volgens het concept van “Best Business Reservations hotels” i Gastsprekers uit werkveld: o.a. brandpreventie, veiligheid en lichaamstaal.

5 i Bijlage 1 shift 1: Video opnames frontoffice medewerkers (deel 1 en 2). Als Front-Offfice team gaan jullie je werkzaamheden zichtbaar maken in een persoonlijke video-opname. Deze opdracht bestaat uit bestaat uit twee taken: Het maken van twee draaiboeken en twee video-opnames. i Bijlage 2 shift 2: Ik in de wereld van het hotel. Je gaat met je team een interview houden met iemand die werkt in de front office (van een zakenhotel), waarbij je op zoek gaat naar: informatie over het werk, de werkzaamheden, werktijden, salaris; informatie over het hotel waar hij/zij werkt; informatie over de hotelbranche in zijn geheel. Natuurlijk gaat hier de nodige voorbereiding aan vooraf, en wordt hier uiteindelijk een verslag over geschreven

6 i Bijlage 3 shift 3: Ervaringsbord

7 i Bijlage 4 shift 4: Toeristische “kaartenmolen” i Bijlage 5 shift 5: Wat wil de gast? i Bijlage 6 shift 6: Klachtenprotocol/ veiligheidsprotocol

8 Teams team 1 Chantal V. Marcia Daphne Anouk Janna T. team 2 Tessa D. Coby M. Ingo M. Marrit J. team 3 Sharon K. Vera Jamie Michelle team 4 Sharon N. Nicole Tessa V Coby B. team 5 Nynke P. Savannah Maurée Astrid P. Eline

9 Teams team 7 Kayleigh Marijke José Hindrika team 8 Chantal H. Jolinde Peter Marloes team 9 team 10 team 6 Femke Rowena B. Ilse-Marije Roos

10 Team destinations …………………………………………. ………………………………………….

11

12

13 The General Manager (GM) Dhr. J. van Deutekom

14

15


Download ppt "Project Opening “Best Business Reservations” Hotels."

Verwante presentaties


Ads door Google