Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdStefanie Goossens Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Project Opening “Best Business Reservations” Hotels
2
“Best Business Reservations” Hotels Gefeliciteerd! Je bent werkzaam in één van de “Best Business Reservations “ hotels in Europa. Momenteel zijn we bezig om onze kwaliteit en service te verbeteren om zo een 4**** Hotel te worden. Natuurlijk hopen wij dit samen met ons personeel te kunnen bereiken, en daarom bieden wij jullie de komende periode een interne scholing aan.
3
Destinations within Europe Londen Barcelona MadridLissabon Rome Milaan München Berlijn Brussel Parijs Kopenhagen Amsterdam Istanbul Destinations “Best Business Reservations” Hotels
4
Deze scholing omvat: i Front-office werkzaamheden volgens het concept “Guest relations” van “Best Business Reservations hotels” i Trainingen voor hotelreserveringsprogramma Fidelio. i Offertes uitbrengen, zakelijke communicatie, klachtenbehandeling. i Informatie over de city’s waar onze “Best Business Reservations hotels” gevestigd zijn. i Financiële administratie i De hotelwereld en het vakjargon volgens het concept van “Best Business Reservations hotels” i Gastsprekers uit werkveld: o.a. brandpreventie, veiligheid en lichaamstaal.
5
i Bijlage 1 shift 1: Video opnames frontoffice medewerkers (deel 1 en 2). Als Front-Offfice team gaan jullie je werkzaamheden zichtbaar maken in een persoonlijke video-opname. Deze opdracht bestaat uit bestaat uit twee taken: Het maken van twee draaiboeken en twee video-opnames. i Bijlage 2 shift 2: Ik in de wereld van het hotel. Je gaat met je team een interview houden met iemand die werkt in de front office (van een zakenhotel), waarbij je op zoek gaat naar: informatie over het werk, de werkzaamheden, werktijden, salaris; informatie over het hotel waar hij/zij werkt; informatie over de hotelbranche in zijn geheel. Natuurlijk gaat hier de nodige voorbereiding aan vooraf, en wordt hier uiteindelijk een verslag over geschreven
6
i Bijlage 3 shift 3: Ervaringsbord
7
i Bijlage 4 shift 4: Toeristische “kaartenmolen” i Bijlage 5 shift 5: Wat wil de gast? i Bijlage 6 shift 6: Klachtenprotocol/ veiligheidsprotocol
8
Teams team 1 Chantal V. Marcia Daphne Anouk Janna T. team 2 Tessa D. Coby M. Ingo M. Marrit J. team 3 Sharon K. Vera Jamie Michelle team 4 Sharon N. Nicole Tessa V Coby B. team 5 Nynke P. Savannah Maurée Astrid P. Eline
9
Teams team 7 Kayleigh Marijke José Hindrika team 8 Chantal H. Jolinde Peter Marloes team 9 team 10 team 6 Femke Rowena B. Ilse-Marije Roos
10
Team destinations …………………………………………. ………………………………………….
13
The General Manager (GM) Dhr. J. van Deutekom
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.