Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdOscar Aerts Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Concept presentatie Taskforce Ledenwerving.
2
Doelen Meer leden Meer leden die in een raad willen Naamsbekendheid Voorlopen op verkiezingscampagne mei en UvaSociaal
3
Traditionele manier van ledenwerven: Studenten aanspreken op het feit dat het goed op je CV staat. Het is echt vet gezellig en leuk bij ons, kom er bij. (adverteren met borrels) Bestuurlijke ervaring op doen.
4
Problemen met deze manier van ledenwerven: [Speculatie] Mensen die slechts een bestuurlijk jaar op hun CV willen hebben staan zijn doorgaans geen leden die nuttige dingen te zeggen hebben/geëngageerd zijn. Iedereen is bij Ons al bestuurder, wat de kwaliteit van een bestuurlijke positie in Ons op je CV zetten kan ondermijnen. Wij zijn niet gezellig, althans; niet als eerst. Wij willen iets bereiken.
5
Traditionele manieren van propaganda op de UvA Zoveel mogelijk flyers in mensen hun handen drukken. Jus/pennen/koeken uitdelen. … Oh nee, wacht: dat was het alweer.
6
Problemen met deze vormen: Mensen hebben een beperkt aantal flyers die ze in hun handen willen nemen en ook echt verwerken. Willen wij de mensen zijn die dit maximum overschrijden? Niet dat er iets op tegen is geld van de UvA te spenderen aan zoetigheid en prullaria, of nee wacht dat is er wel, kom we doen dergelijke acties niet en houden het bij inhoud.
7
Maar wat willen we dan in godsnaam? Mensen aanspreken. Duurzame leden creëren. Zorgen dat onze naam geen associaties oproept met verdwijnende regenwouden en massaconsumptie.
8
Hoe kunnen we dat dan wel bereiken?
9
TJA.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.