De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Inrichten Servicedesk ICTO-FB

Verwante presentaties


Presentatie over: "Inrichten Servicedesk ICTO-FB"— Transcript van de presentatie:

1 Inrichten Servicedesk ICTO-FB
Functioneel Beheer Onderwijsapplicaties Peter van Roosmalen januari 2011

2 Organisatie FB nu: 9 Functioneel Beheerders: 7,7 fte
HAN-Scholar, DPF, QMP, Teleform/Son, Ephorus, Kurzweil. Per applicatie een aantal specialisten Elke applicatie zijn eigen (decentrale) beheerorganisatie (deels uniform) Elke applicatie zijn eigen proces (deels uniform)

3 Beheerorganisatie onderwijsappicaties
FAB Leverancier / Ontwikkelaar Beleids- adviseur IC’er IM STIB Ophelia HANdicoach Decentraal Beheerder TAB ICT Helpdesk Onderwijs ontwikkelaar Docent Student Sturende en richtinggevende processen Uitvoerende processen

4 Aanleiding Servicedesk ICTO-FB:
Wens één ingang voor onze klanten Uniformiteit en eenduidige werkwijze Kwaliteit van onze dienstverlening Professionalisering FB Ontwikkelingen: Organisatiewijzigingen: van FAB – TAB naar FB – AB – TB Veranderende werkwijze / afspraken (TOPdesk of …) Applicatie wijzigingen: QMP 4, Scholar Leren- Werken, DPF2.0 ………

5 Stand van zaken: Werkgroepje binnen FB bezig met inrichten Servicedesk ICTO. Bestaande beheerorganisaties blijven gebruiken 2 Werkplekken Nijmegen kamer 6.12 Telefooncentrale met één nummer Één adres: Onderlinge bereikbaarheid FB geregeld (mail, msn, mob) Bemensing geregeld: elke dag twee andere FB’ers Werkafspraken in de maak Communicatie opgestart (ICTO, ICT, DB, andere SD’s)

6 (@ youre) Servicedesk ICTO-FB
Start per 1 februari 2011 youre) Servicedesk ICTO-FB


Download ppt "Inrichten Servicedesk ICTO-FB"

Verwante presentaties


Ads door Google