De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

PROCES 21 mei Gouda Marvin Hendrikse.

Verwante presentaties


Presentatie over: "PROCES 21 mei Gouda Marvin Hendrikse."— Transcript van de presentatie:

1 PROCES 21 mei Gouda Marvin Hendrikse

2 Even voorstellen Marvin Hendrikse Directeur Stipter Telefoon: Vestigingsadres: Amerstraat 100 3207BB Spijkenisse

3 Dynamisch selectiemodel
Het aangeboden concept is een Software-as-a-service oplossing voor het inkopen van zorg. Stipter onderhoudt het platform. Stipter verzorgt: De hard- en software Inrichting en beheer Back-up en beveiliging Gebruikersbeheer Helpdesk en ondersteuning Training en instructie

4 Het proces Proces – Hoe werkt het
Inrichting Raamovereenkomst Gemeente Instructie en toegang Stipter Uitvoering Zorgvraag plaatsen Gemeente Publiceren Stipter Bieden Aanbieders Toewijzen aanbieder Gemeente Informeren aanbieder Stipter Zorg uitvoeren Aanbieder Evalueren Stipter Facturatie Stipter CAK Stipter Proces – Hoe werkt het

5 Hoe werkt het? Inrichting
Stipter zorg dat aanbieders, arrangementen en tarieven worden onderhouden in het dynamisch selectiemodel. Alleen gecontracteerde aanbieders mogen meebieden. Zij ontvangen toegang en training van Stipter. Hoe werkt het?

6 Management dashboard (stuurcijfers)
MO-platform ® Re-integratie Hulp-middelen Aanpassen woning HH Vervoer GPK Jeugdzorg Begeleiding MO-Platform® Collectief? Verpleging Management dashboard (stuurcijfers) *Zelf?, Sociale kaart?, Collectief?, Individueel?

7 Hoe werkt het? Stap 1: Gemeente plaatst vraag naar zorg
Gemeente plaatst zorgvraag Geanonimiseerd Type arrangement Aantal uren per week Gemeentenaam 3-cijferig postcodegebied Uitgesproken (anti)voorkeur Duur van de indicatie Beschrijving van de (maatwerk)vraag en samenhang met problematiek en inzet van eigen kracht, mantelzorg en voorliggende voorzieningen. Hoe werkt het?

8 Hoe werkt het? Stap 2: Aanbieders plaatsen bod Aanbieders:
Zien alle vragen in regio (mits contract) Kunnen aanbod uitbrengen. Kan bestaan uit: Korting op max. tarief Trajectplan beschrijving Snelheid van leveren (dagen) Gedurende 3,5 dag mogelijkheid tot aanpassing Hebben inzage in marktvolume Hoe werkt het?

9 Hoe werkt het? Stap 2: Aanbieders plaatsen bod
Toewijzingscriteria kunnen zijn: Prijs (korting op max. tarief) Klanttevredenheidsscore Snelheid van leveren Voorkeur klant Anti-voorkeur klant ‘gewicht’ per factor in te stellen door gemeente Hoe werkt het?

10 Stap 3: Gemeente kiest i.s.m. klant
Op basis van ingestelde criteria doet dynamisch selectiemodel voorstel. Gemeente kiest, in samenspraak met klant

11 Stap 4: Stipter verstuurt bevestiging
Informeren burger (bevestiging gekozen aanbieder) Informeren ‘verliezende’ aanbieder(s) Informeren ‘winnende’ aanbieder NAW gegevens aanvullende informatie contactgegevens Aanbieders kunnen eigen contracten ook altijd inzien in dynamisch selectiemodel

12 Stap 5: Evaluatie Jaarlijks, elke klant Belangrijk onderdeel voor resultaatmeting Informatie voor gemeente én aanbieder Voortschrijdend rapportcijfer

13 Betalingen en controle
Stap 6: Factuur afhandeling en meer… Stipter is uw partner in facturatie Stipter zet ‘factuurbestanden’ klaar U levert aangevulde bestanden aan Stipter controleert deze Stipter verricht voorlopige uitbetalingen Communicatie over afgekeurde regels Stipter verricht definitieve uitbetalingen Stipter zorgt voor afdracht naar CAK Betalingen en controle

14 Factuurbestand Elke maand kunt u up-to-date overzicht downloaden met alle lopende contracten, bestaande uit onder meer: Aangeleverd door Stipter Gemeentecode Klantgegevens - BSN Klantgegevens - NAW gegevens Klantgegevens - Geboortedatum Voorziening - Uniek voorzieningenr (vanuit Stipter) Voorziening - Clientnummer zorgaanbieder Voorziening - Arrangement Voorziening - Omzet Voorziening - Aantal minuten / kwantiteit Voorziening - Startdatum Voorziening - Einddatum Voorziening - Annuleringsdatum Aanbod -Geboden korting Aanbod - Uurprijs / omzet na korting In te vullen / aan te vullen door aanbieder Weeknummer Jaar Geleverde hulp in minuten Leidt tot Factuurbedrag per voorziening per week (berekend)

15 Terug naar de kerntaak! Beleidsmatig regie en ‘in control’ Overige
Helpdesk altijd toegankelijk Jaarlijkse training en instructie Handleiding Terug naar de kerntaak! Beleidsmatig regie en ‘in control’

16 VRAGEN?


Download ppt "PROCES 21 mei Gouda Marvin Hendrikse."

Verwante presentaties


Ads door Google