De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom."— Transcript van de presentatie:

1 Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1

2 Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom zijn klanten, klant bij jullie?  Wat maakt Jaasma uniek?

3 Waar word je gelukkig van?  Klanten die in het atelier komen voor een op maat gemaakt sieraad  Klanten die in het atelier komen voor een sieraad uit de standaardcollectie  Klanten die in het atelier komen voor een reparatie

4 (1) Waar word je gelukkig van?  Klanten die in het atelier komen voor een op maat gemaakt sieraad  Klanten die in het atelier komen voor een sieraad uit de standaardcollectie  Klanten die in het atelier komen voor een reparatie

5 (2) Waar word je gelukkig van?  Klanten die in het atelier komen voor een op maat gemaakt sieraad  Klanten die in het atelier komen voor een sieraad uit de standaardcollectie  Klanten die in het atelier komen voor een reparatie

6 Voor wie doe je de dingen?  Bestaande klanten die tevreden zijn over de service en kwaliteit en daarom bereid zijn hiervoor (veel) geld te betalen.  Nieuwe klanten die op zoek zijn naar een uniek en persoonlijk sieraad en bereid zijn hiervoor (veel) geld te betalen

7 Wat gebeurt er om ons heen?  Maatschappij vergrijst  Crisis  Dalend consumentenvertrouwen  Dalende koopkracht  Consument meer behoefte aan “zien, voelen en ervaren van een product” en inwinnen van deskundig advies ter plekke

8 Wie is dus je klant? Ontwikkelingen (Toekomstige klant) Zien – Voelen - Ervaren

9 De klant


Download ppt "Goudsmidatelier Jaasma De strategie – deel 1. Wat hebben we vorige week besproken?  De vraag en uitdaging  Hoe ziet u zichzelf als goudsmid?  Waarom."

Verwante presentaties


Ads door Google