De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Tramlijn 19 stand van zaken reconstructie Sebastiaansbrug

Verwante presentaties


Presentatie over: "Tramlijn 19 stand van zaken reconstructie Sebastiaansbrug"— Transcript van de presentatie:

1 Tramlijn 19 stand van zaken reconstructie Sebastiaansbrug
14 februari 2017 Iwan de Vries

2 Bespreekpunten uitgangspunten nieuwe start voorontwerp
uitstralingsprincipe hergebruik bestaande elementen projectbeheersing planning vragen

3 Uitgangspunten basculebrug binnen het huidige Bestemmingsplan
sober en doelmatig projectaansturing door externe partij

4 Voorontwerp

5 Voorontwerp

6 Voorontwerp

7 Inpassing

8 Uitstraling Gesprek Kwaliteitskamer
Verbetering uitstraling van het ontwerp: - schilderwerk - metselwerk - groen inplanten zijkanten - ronde kolommen - zijkant verjongd Reactie Welstand in vergunningprocedure Extra kosten € ,-

9 Geluid Extra maatregelen in verleden toegezegd: geluidarm asfalt
ingegoten spoorstaafconstructie schuine voegovergang (oost) stille voegovergang (west) smeerinstallatie tram indien nodig

10 Geluid Aanvullende extra maatregelen huidig plan:
geleidelijke spoorovergang (lange schuine overgangslas) extra dwarsligger in het val dikkere beplating toepassen massieve railovergangen bak in bak van spoor tpv de overgang (demping) bekleden deel constructie met dempende laag Extra kosten € ,-

11 Voorontwerp

12 Voorontwerp

13 Voorontwerp

14 Voorontwerp

15 Voorontwerp

16 Voorontwerp

17 Hergebruik middenpijler basculekelder palen

18 Projectbeheersing tijd  tram rijdt eind 2019 / begin 2020
geld  binnen financiële kaders risico’s  integrale risicobeheersing

19 Planning Eind februari-17: vergunning aanvraag 2017/Q3: bestek gereed
Begin 2018: gunning Q2-2018: start realisatie Oplevering medio 2019 Tram rijdt eind 2019/begin 2020

20 VRAGEN?

21 Inpassing Noord

22 Inpassing Zuid


Download ppt "Tramlijn 19 stand van zaken reconstructie Sebastiaansbrug"

Verwante presentaties


Ads door Google