Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGreta Verbeke Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
1
Tramlijn 19 stand van zaken reconstructie Sebastiaansbrug
14 februari 2017 Iwan de Vries
2
Bespreekpunten uitgangspunten nieuwe start voorontwerp
uitstralingsprincipe hergebruik bestaande elementen projectbeheersing planning vragen
3
Uitgangspunten basculebrug binnen het huidige Bestemmingsplan
sober en doelmatig projectaansturing door externe partij
4
Voorontwerp
5
Voorontwerp
6
Voorontwerp
7
Inpassing
8
Uitstraling Gesprek Kwaliteitskamer
Verbetering uitstraling van het ontwerp: - schilderwerk - metselwerk - groen inplanten zijkanten - ronde kolommen - zijkant verjongd Reactie Welstand in vergunningprocedure Extra kosten € ,-
9
Geluid Extra maatregelen in verleden toegezegd: geluidarm asfalt
ingegoten spoorstaafconstructie schuine voegovergang (oost) stille voegovergang (west) smeerinstallatie tram indien nodig
10
Geluid Aanvullende extra maatregelen huidig plan:
geleidelijke spoorovergang (lange schuine overgangslas) extra dwarsligger in het val dikkere beplating toepassen massieve railovergangen bak in bak van spoor tpv de overgang (demping) bekleden deel constructie met dempende laag Extra kosten € ,-
11
Voorontwerp
12
Voorontwerp
13
Voorontwerp
14
Voorontwerp
15
Voorontwerp
16
Voorontwerp
17
Hergebruik middenpijler basculekelder palen
18
Projectbeheersing tijd tram rijdt eind 2019 / begin 2020
geld binnen financiële kaders risico’s integrale risicobeheersing
19
Planning Eind februari-17: vergunning aanvraag 2017/Q3: bestek gereed
Begin 2018: gunning Q2-2018: start realisatie Oplevering medio 2019 Tram rijdt eind 2019/begin 2020
20
VRAGEN?
21
Inpassing Noord
22
Inpassing Zuid
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.