Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdFrancisca Smets Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
1
Transformerend Leren Sanne Berens, NJi Marianne ter Kuile, ZonMw
Alona Labun en Anja Holwerda, AWTJ-Friesland Inleiding, programma Nieuwe vormen van leren ten tijde van de transformatie bij de AWTJ’s. Leren door Dialoogtafels Afsluiting: Hoe of Wat neem je mee? Transformerend Leren
2
Heb je al eens gehoord van de AWTJ?
Jazeker! Nog nooit!
3
12 Academische Werkplaatsen Transformatie Jeugd
Regionale kennisinfrastructuur om gemeenten en praktijkinstellingen bij de transformatie jeugd te ondersteunen. Professionals uit wijkteams, jeugdhulp, welzijn, jgz, jeugd- ggz uit het regionale jeugdveld zijn direct betrokken Meer info? Folder op de website
4
Academische werkplaatsen en vormen van leren
Samen ontwikkelen en onderzoeken Samen leren en reflecteren
5
Samen ontwikkelen en onderzoeken
Onderzoeksvragen komen uit de praktijk Elk project levert een tastbaar resultaat op dat bruikbaar is in de praktijk Elk project wordt ondersteund door (promotie)onderzoek (wetenschap) Professionals krijgen training en bijscholing (onderwijs) Begeleide implementatie
6
Bijvoorbeeld… Gezinsgericht werken
GIZ (Gezamenlijk Inschatten Zorgbehoeften) In ontwikkeling: zelf- evaluatiecyclus om het zelfsturend vermogen van de jeugdteams en professionals te versterken. 0,50-2,40 in filmpje Eva Mulder
7
Samen leren en reflecteren
Bijeenkomsten, symposia Communities of Practice (Samen op School) AWTJ Friesland: Dialoogtafels
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.