De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Inhoud Studentenprojecten in een doorgaande leerlijn

Verwante presentaties


Presentatie over: "Inhoud Studentenprojecten in een doorgaande leerlijn"— Transcript van de presentatie:

1

2 Inhoud Studentenprojecten in een doorgaande leerlijn
Samenwerking 3 O’s Voorwaarden voor succes

3 Studentenprojecten in een doorgaande leerlijn
Proeftuin Sint Pancras Stappenplan Beleidsontwikkelproces (WUR) Identiteitsatlas Sint Pancras (4e jaars HBO Inholland) Locatie-analyse en ontwerpvarianten uitplaatsing voetbalvelden (2e jaars HBO Inholland) Ontwikkelstudie ‘nieuw dorpshart’ (3e jaars HBO Inholland) Onderzoek verkeerseffecten (2e jaars HBO Leeuwarden)

4 Studentenprojecten in een doorgaande leerlijn
Haalbaarheidsonderzoek (gemeente) voorkeursscenario integrale aanpak voorzieningenstructuur / verkeer / dorps karakter Stappenplan Beleidsontwikkelproces (WUR) stap 2: inventariseren stap 4: onderzoeken stap 5: visie vormen

5 Identiteitsatlas (HBO4)
- analysedocument - ontwerpinstrument - communicatiemiddel

6 Locatiestudie uitplaatsing sportvelden (HBO2)
- analyse en beoordeling locaties - ontwerpend onderzoek - visualisatie varianten

7 Ontwikkelstudie ‘nieuw dorpshart’ (stage HBO3)
randvoorwaarden identiteit - actorenanalyse - programma van eisen ruimtelijke varianten visualisatie voorkeursvariant

8 Samenwerking 3 O’s Overheid – Onderwijs – Omgeving werken op locatie
studenten meer bewust van maatschappelijke belangen omgeving kan vraagstukken neerleggen bij de werkplaats

9 Samenwerking 3 O’s Overheid – Onderwijs – Omgeving
Heldere formulering van de projectopdracht  gedegen voorbereiding beide partijen  verwachtingenmanagement  zowel inhoud als proces Check match studenten – projectopdracht  niveau  opleidingsspecifiek Duidelijke afspraken rollen en verantwoordelijkheden  met name bij meerdere opdrachtgevers Bij voortgaande leerlijn:  genoeg tijd inplannen voor informatieoverdracht  extra aandacht bij verschillende onderwijsinstellingen

10 Samenwerking 3 O’s Meerwaarde onderwijs
studenten zijn extra gemotiveerd studenten doen ervaring op in het werkveld (competenties) studenten kunnen werken aan netwerk en portfolio

11


Download ppt "Inhoud Studentenprojecten in een doorgaande leerlijn"

Verwante presentaties


Ads door Google