Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLouisa de Winter Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Aanpassing Klachtenregeling
2
Je hebt een klacht, wat kan je doen? Je kan direct een klacht indienen bij de klachtencommissie Je kan praten met verschillende personen om het op te lossen
3
Je kan een klacht indienen bij de klachten commissie Direct door contact op te nemen met Marlies Siblesz Zij zal je klacht doorgeven aan de klachtencommissie Dit kan altijd al, staat alleen nog niet duidelijk in de klachtenfolder
4
Beter om eerst te praten Beter om eerst te praten met iemand die je vertrouwt - begeleider - belangenbehartiger - klachtenfunctionaris - vertrouwenspersoon
5
Klachtenfunctionaris Iemand van Philadelphia Jan Boudewijn Vertrouwenspersoon Iemand buiten Philadelphia Manny Frederiks Telefoon: 038-465 69 00 E-mail: hfrederiks@kpnplanet.nl
6
Probeer er eerst samen uit te komen Probeer met elkaar de klacht op te lossen Als er echt niet naar je wordt geluisterd kan je alsnog de klacht indienen bij klachtencommissie: Marlies Siblesz Telefoon: 033-760 21 97 E-mail: m.siblesz@philadelphia.nl
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.