Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdCecilia van der Pol Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Week 5 te doen: Bespreken toetsopzet Bespreken hoofdstuk 3 reader. Debatje: hoever wil je gaan met invloeden aanwijzen (case) Rapporteren ideeën onderzoek Enquete ‘medezeggenschap’.
2
Wat komt er in de toets (en wat niet) Welke rollen zie je voor jezelf bij het toetsen van deze cursus? Deadline voor voorstellen onderzoek: week 7 Verhouding onderzoek tot bijvoorbeeld werkstuk voor afstuderen.
3
Geef aan wat het verschil is tussen enerzijds oordelen en beoordelen en anderzijds toetsen. Waarom duren de meeste proefwerken 45 of 50 minuten? Is dat ahndig / nodig / relevant? Bedenk eens een paar voors en tegens van relatief cijfers geven… Bespreken geciteerde case van een beoordelaar die werd teruggefloten
4
Hoever willen en kunnen we gaan in rekening houden met beoordelaarseffecten. Bereid je in twee kampen voor (voor en tegen) op het bespreken van de volgende stelling: ‘Er wordt bij mijn studie aan FLOT meer rekening gehouden met beoordelaarseffecten dan op mijn middelbare school’
5
Maak een paar korte aantekeningen aan de hand van de volgende vragen en bespreek die met een partner: Welk onderwerp heb ik voor mijn onderzoek Hoe denk ik het te gaan aanpakken Waar verwacht ik moeilijkheden tegen te komen Welke hulp heb ik nodig van mijn groepsgenoten / mijn stageschool / mijn leerlingen / mijn docent Toetsing. De partner rapporteert.
6
Huiswerk: Web Toetsing hoofdstuk 4, Inleiding van Anders Evalueren (t/m blz 28) Maak twee toetsvragen voor de toets van deze cursus Vul de enquete ‘medezeggenschap’ in.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.