Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSofie Jonker Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
Toepassingen van Prijsdifferentiatie Arjan Agema
2
Prijs Twee betekenissen: Tegenprestatie voor een geleverd product Winstmaximalisatie Kostendekking Marketinginstrument Marktstimulering Marktontmoediging
3
Vaststellen van de prijs Kosten georiënteerd Vraag georiënteerd Concurrentie georiënteerd
4
Prijselasticiteit Iso-elastisch Elastisch In-elastisch
5
Wat is duur? U krijgt twee vrijkaarten; waar kiest u voor? Concert van Marco Borsato Musical naar keuze Pianoconcert van Alfred Brendel Diner voor twee Bezoek aan het Wereldmuseum 23% 39% 3% 53% 4%
6
Prijzen Nieuw Land Prijs Volwassenen€ 7,00 Volwassenen groepen vanaf 20 personen€ 6,50 Kinderen van t/m 17 jaar€ 3,50 Kinderen groepen vanaf 20 personen€ 3,00 Kinderfeestje per kind€ 8,50 Houders van 65+Pas en CJP€ 6,50 65+ en CJP groepen vanaf 20 personen€ 6,00 Combinatiekaart NLE / Bataviawerf volwassenen€ 12,00 Combinatiekaart NLE / Bataviawerf kinderen (t/m 12 jr)€ 5,50 Houders van Museumkaartgratis Gezinsdagkaart (2 volwassenen + maximaal 3 kinderen)€ 18,50 Flevofondsleden (inclusief diensten en Jaarboek)€ 30,00 Groepen scholieren 12 t/m 17 jaar, vanaf 20 p.€ 2,50 Rondleidingen voor groepen prijs per€ 1,00 Gratis bezoekers (Flevofondsleden, openingen, enz.)
7
Waar het om gaat is wat je wilt bereiken Zoveel mogelijk bezoekers, Zoveel mogelijk inkomsten Zo weinig mogelijk kosten Zoveel mogelijk bekendheid ………..
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.