Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdKoenraad Groen Laatst gewijzigd meer dan 8 jaar geleden
1
© CoachNetwerk, 20161 l www.coachnetwerk.nl
2
© CoachNetwerk, 20162
3
© CoachNetwerk, 20153
4
1.Wat zijn signalen van een naderend en/of sluimerend conflict? 2.Wat zijn de goede intenties van beide conflictpartijen die geleid hebben tot het conflict. (Kwaliteiten van Gerrit, Jaap en de HR manager die in hun vervorming tot een valkuil en/of allergie leiden = basis voor conflict) 3.Waar zie je 'handelingsverlegenheid'? 4.Waar ging men over de 'lijn' in hun handelen. Wat had jij anders gedaan? 5.Waarin voelt men zich in deze casus niet gehoord of gezien. 6.Hoe had je coaching hier kunnen inzetten. 7.Hoe zou jij als leidinggevende of HR hier in gehandeld hebben? © CoachNetwerk, 20154 Vragen bij de casus.
5
www.coachnetwerk.nl Wil je kennismaken om te ontdekken hoe we de samenwerking vorm geven? Neem contact op met: José Mark,jose.mark@coachnetwerk.nl, 06 - 4682 1272 Heb je een coachaanvraag? Vul het aanvraagformulier in of neem contact op met: Lidwien Kamp,lidwien.kamp@coachnetwerk.nl, 030 - 254 23 65 © CoachNetwerk, 20155
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.