Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Formule vindjeklanten.nl Voor het vinden en werven van klanten.
Advertisements

Branche-analyse Boekenbranche
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Project “Efteling Defense”
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
Social Media.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Minor Digital Marketing Wat gaan we doen? Inleiding Tio Leren en ervaren hoe de online technologie bijdraagt aan een succesvolle bedrijfsvoering. Vorm:
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Inbound Marketing Plan
Online marketing Expert (in een week)
1 Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen Jeroen Bosman VOGIN, 6 november 2014 Wageningen.
4. Online strategie Internet scorecard
Wanneer doet een bedrijf het goed online?
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Training voorbeeld voor
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
Iedereen gebruikt social media.
DMK – week 2.
DMK – week 2.
DMK – week 3 Deel 1.
DMK – week 4. Onderwerpen week 5 deel 1 Tio Onderwerpen DMK: Digitale marketingtoepassingen vervolg Webcare: wat is webcare en waar doe ik daar mee? Mobile.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
321 media.  Inhoudsopgave Wat heeft 321 media te bieden? 1. Abonnementen en pakketten E-commerce 1.1.2Abonnementen zoekmachinoptimalisatie.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Online marketing tools Google 1.Google tracking pixel installeren 2.Keyword planner gebruiken 3.Trends spotten 4.Remarketing lijst maken in google adwords.
Website usability. Inhoud Webshop Onderwijs Non-profit organisatie Overheid Eigen keus.
DMK – week 7. Onderwerpen week 7 Tio Minor Digital Marketing Website optimaliseren om de conversie te verhogen; Retargeting; kopers terughalen naar het.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
Webleren, webinars, digitale infosessies en andere online tools in de zoektocht naar werk Doeworkshop voor arbeidsconsulenten Nathalie Aegten, Erendiz.
1 Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen Jeroen Bosman VOGIN, 19 november 2015 Wageningen.
Wat is social media? Groep 8
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
Eindpresentatie Digital Marketing
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Maak je website beter vindbaar!
Klanttevredenheidsonderzoek
Chris Rijkenberg & Demi Schipperijn
Digitale tools: SlideShare
Analyse Analyseren van sociale media
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
Social media plan Gemaakt door : Dorien van der Gugten Klas: B-MMC4-1a
Social Media & Sport Deel I
De geschiedenis van ICT
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Bijblijven met het web: attenderingen en spionnen
Presenteren van gegevens
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Sociale media.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Inhoud: Terugkomdag Wie heeft wat gemaakt? Tips?
WAT LEREN ONZE LEERLINGEN?
lesweek 5 content online
Minor Digital Marketing
Online Marketing voor het MBO
TRADITIONELE MEDIA TRADITIONELE MEDIA
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Transcript van de presentatie:

Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam

De online wereld van Lonelydinner  Persona  Internetscore card  KPI dashboard  Social Media  De browser geschiedenis

Lonelydinner persona

Internetscore card  Usability  Analytics/Jetpack  Social media promotie  Expertstatus opbouwen

KPI dashboard

 Social media  Page views  Shares  Aantal artikelen

Social media Instagram

Social media Facebook

Website aanpassingen usability

Uitgevoerde actie interactie met klant

Social media vergemakkelijken voor de klant

Browser geschiedenis  Google analytics instaleren  Jetpack  Instagram + Facebook  Plugin verwijderd