Project 3 Week 6 Plan van aanpak af! * Wegens ziekte van Irene zijn workshops verplaatst naar week 7.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Portfolio Website Tim Klijn Klas: MBI m1 Datum: 21 november 2007
Advertisements

OBS Twekkelerveld Op 18 maart 2007 heet OBS Twekkelerveld voortaan een BOOM school. BOOM staat voor Beter Onderwijs Op Maat. In de nu volgende PowerPoint.
Van Zwak naar Beter Jij maakt het verschil!!!. Quickwinst - MT stuurt aan, maakt een plan van aanpak - Confrontatie team met de feiten, volledige transparantie.
First ID project College de Meer Uitleg van het project aan de hand van de volgende vragen: Waarom, Wie, Wat, Hoe, Waar, Wanneer.
Welkom bij Projectmanagement
MedMec04 Engagement Media & Creativiteit Wiki: http//mediaencreativiteit.pbworks.com Docentenpagina- module- les.
Proces en Product.
Thema 2: Signaleren van leerlingen met dyslexie Overgang PO – VO
First ID project Huygens College
First ID project Bindelmeer College
Experts werkvorm + begrippentest
Les 1: Het Heden Wat weet jij van het kanaal?. Wat weten we? 3 minuten: schrijf zo veel mogelijk waar jij aan denkt bij het Apeldoorns kanaal. 4 minuten:
Verlengde Instructie Groepen 3.
Geld verdienen met trends
Ruimte om te leren Onderwijs in Zambia kinderen in Zambia willen naar school!
OBC Bemmel VWO-Excellent. Aanbod Ambitie Aandacht.
Marco van Gijzen & Allard Bouwmeester
Het Nieuwe Lyceum, 22 maart 2010
Een levensboek voor ouderen
Geïntegreerd onderwijs
Dr. Albertus Risaeusschool
Onderwijs passend maken binnen stichting kom Leren
Return to Sender.
OFC28 mediawijsheid les 3.
GROEP 7 Leon, Dayzer & Soraya. De opdrachtgever Het ministerie van volksgezondheid, welzijn en sport Zij richten zich op: volksgezondheid, overgewicht,
Een online dagboek van en door de groep.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Informatie groep 4 Schooljaar
Welkom bij Aardrijkskunde. Indeling van de les Kennismaken met elkaar, Kennismaken met het vak, Filmpje, Opdrachten, Afsluiting.
Week 3 Skills DoD (Definition of done) en Burn down chart Kwartaal 3: 2014/2015.
Madeleine Meurs Med.hr.nl/meurm Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek 1.
Project: pedagogisch werken in de wijk.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
Studieloopbaancoaching Kwartaal 2 week 1
Pedagogisch werken in de wijk
Pedagogisch werken in de wijk Kwartaal 1 Les 1 Kamer L
Pedagogisch werken in de wijk Les 3 Kwartaal 1. Wat gaan we doen? Opdrachtformulering van Helma Plan van aanpak maken Onderzoeksvaardigheden.
Onderzoeksvaardigheden 3
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 3, week 1.5, Schooljaar Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk
SPH voltijd Onderzoeksvaardigheden voltijd jaar 2 Werkcollege 1 kwartaal 2 Corstin Dieterich L
PROJECT 3 PEDAGOGISCH WERKEN IN DE WIJK Bijeenkomst 1, week uur Kwartaal 1, schooljaar 2014/2015 Klas: VQR2A Docent: Madeleine Meurs Mail:
INTERVIEW. Hallo, Ik ben juf Isabelle. Ik geef les in het 1 ste leerjaar van de Sint-Stevensschool.
Informatieavond We moeten het met elkaar doen.
Project 3 Week 3.  Mededelingen  Vragen opstellen voor opdrachtgever  Oriëntatie op opdracht (volgende week feedback in de les)  Wijkanalyse  Geen.
Project Pedagoog in de wijk Bijeenkomst week 1.8 Kwartaal 1, schooljaar 2014/2015 Klas: VQR2C Docent: Madeleine Meurs.
FAALANGST DE BAAS.  Mijn naam:Annet Nelisse-Verlare  Werkzaam: O.b.s. OllieBBommel  Opleiding:Training “Faalangst de Baas” via Ortho Consult.
WijWijs Ouderbetrokkenheid Portaal “First Impression”
Socio-economische actualiteit Hans Denruyter
Ouders: bedankt voor jullie hulp! Oud papier inzamelen Onze moeite loont!
Rob Goossens Komende lessen Werkomschrijving, werkplan en werkplanning.
Thema 3: Signaleren van leerlingen met dyslexie. Passend onderwijs Elke school een zorgplicht Elke leerling een passende onderwijsplek Samenwerking in.
Observeren en begeleiden van kleine groepen
informatie avond 23 januari 2017
Observeren en begeleiden van kleine groepen
Welkom! Neem plaats in de kring.
Ondernemingsvormen.
Feedback en tussenevaluatie via Scorion
Snappet.
UITGANGSPUNT.
BVMBO: Aan de slag met collegiaal leren!”
Kwaliteitszorg Les 4.
NDdA Kunskapsskolan.
Observeren en rapporteren
Les 4: Observeren Les 4:
Uitnodiging Nieuw! Thema-ochtend Vrijdag 2 november Beste ouders,
KWT.
Je eigen omgeving in beeld
Project gamemarket Les 1.
Informatie brugklasleerlingen en ouders
Transcript van de presentatie:

Project 3 Week 6 Plan van aanpak af! * Wegens ziekte van Irene zijn workshops verplaatst naar week 7

 Schriftelijke feedback op elkaars stukken (wil ik inzien) in plan van aanpak (tijdens de les). Jullie hebben elkaars stukken gelezen en verbeterd.  Overleg over brieven naar ouders, leerkrachten en kinderen, welk groepje doet wat?  Feedback plan van aanpak per subgroepje. Plan van aanpak op papier is gelezen door docent en heeft feedback. Iedereen heeft ieder kopje gelezen en van feedback voorzien dus feedback is voor gehele subgroep en niet voor een bepaald persoon uit deze groep (zie indeling volgende sheet)  Werken in de klas en niet daar buiten aan plan van aanpak Agenda

 9.30 uur ASS  uur Dyslexie  uur Faalangst  uur AD(H)D  uur Dyscalculie Indeling feedbackronde

 Workshops interviewen en observeren  Ruimte voor het maken van de onderzoeksinstrumenten (lees ook van Donk en van Lanen)  Plan van aanpak is af Volgende week