Flexible Learning in European Retail Presentatie 5 de Meeting in Ceske Budejovice.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Deltion College Engels C1 Spreken [Edu/003] thema “Oprah at Deltion” can-do : kan duidelijke, gedetailleerde beschrijving geven van complexe onderwerpen,
Advertisements

REBELS: Race and Ethnicity Based Education; Local Solutions
donderdag 17 juli 2014 Thursday, 17 July 2014 Those who smoke, will die !!!! Those who don’t smoke……….. RIGHT !! Zij die roken, zullen sterven !!!! Zij.
Tel de zwarte stippen!. Tel de zwarte stippen!
I wanna grow old with you Music: Westlife Another day Without your smile Another day just passes by But now I know How much it means For you to stay.
Onderwijskunde Presentatie 10 december 2007
De digitale coach Het verbeteren van een plan van aanpak Steven Nijhuis, coördinator projecten FNT Deze presentatie staat op:
Grammar Chapter 3 – G3 One en Ones.
Deltion College Engels C1 Schrijven [Edu/002] thema: CV and letter of application can-do : kan complexe zakelijke teksten schrijven © Anne Beeker Alle.
Deltion College Engels B1 Gesprekken voeren [Edu/005] thema: applying for a job can-do : kan een eenvoudig sollicitatiegesprek voeren © Anne Beeker Alle.
Deltion College Engels C1 Gesprekken voeren [Edu/004]/ thema: There are lies, damned lies and statistics... can-do : kan complexe informatie en adviezen.
Deltion College Engels B2 Schrijven [Edu/004] thema: (No) skeleton in the cupboard can-do: kan een samenhangend verhaal schrijven © Anne Beeker Alle rechten.
Deltion College Engels C1 Luisteren [Edu/001] thema: It’s on tv can-do : kan zonder al te veel inspanning tv-programma’s begrijpen.
Deltion College Engels En Projectopdracht [Edu/001] thema: research without borders can-do/gesprekken voeren : 1. kan eenvoudige feitelijke informatie.
Deltion College Engels B1 Schrijven [Edu/004]/ subvaardigheid lezen thema: reporting a theft can-do : kan formulieren waarin meer informatie gevraagd wordt,
Leergroepcoachen als onderwijsconcept
Tel de zwarte stippen. Tel de zwarte stippen Lopen de horizontale lijnen evenwijdig of niet?
Deltion College Engels B2 Spreken/presentaties/subvaardigheid lezen [Edu/003] thema: Holland – coffee shops and euthanasia? can-do : kan een duidelijk.
English and IPC How to teach content through English.
Deltion College Engels B1 Lezen [no. 001] can-do : 2 products compared.
Deltion College Engels B1 Gesprekken voeren [Edu/008] theme: ‘I have to arrest you, you’ve stolen my heart’ … can-do : kan een eenvoudig face-to-face gesprek.
Deltion College Engels B1 Schrijven [Edu/003] thema: what have I done wrong…? can-do : kan s/ brieven schrijven over persoonlijke zaken © Anne Beeker.
Deltion College Engels A2 Gesprekken voeren [Edu/006]
Deltion College Engels A2 Spreken/presentaties [Edu/001] thema:Sight-seeing in Holland Can-do: kan een kort, eenvoudig, vooraf ingeoefend praatje houden.
Deltion College Engels B1 Gesprekken voeren [Edu/006] thema: Look, it says ‘No smoking’… can-do : kan minder routinematige zaken regelen © Anne Beeker.
Deltion College Engels C1 Spreken/Presentaties [Edu/004] thema ‘Today I will talk to you about… ‘ can-do : kan duidelijke, gedetailleerde beschrijving.
t Djippos Research Brought to you by : Milan Balk Martin Boon
Deltion College Engels B2 En Spreken/Presentaties [Edu/006] Thema: My favourite recipe… Can-do : kan veel zaken binnen het eigen interessegebied duidelijk.
Deltion College Engels C1 Spreken [Edu/002] thema: A book that deserves to be read can-do : kan duidelijke, gedetailleerde samenvatting geven van een gelezen.
Deltion College Engels C1 Schrijven [Edu/007] thema: Mind twister or how to write an essay… can-do : kan heldere, goed gestructureerde uiteenzetting schrijven.
Deltion College Engels B2 Lezen [Edu/003] thema: Topical News Lessons: The Onestop Magazine can-do: kan artikelen en rapporten begrijpen die gaan over.
Deltion College Engels B2 Spreken [Edu/001] thema: What’s in the news? can-do : kan verslag doen van een gebeurtenis en daarbij meningen met argumenten.
Deltion College Engels B1 Spreken [Edu/001] thema: song texts can-do : kan een onderwerp dat mij interesseert op een redelijk vlotte manier beschrijven.
Deltion College Engels C1 Gesprekken voeren [Edu/001]/ subvaardigheid lezen thema: What a blooper…. can-do : kan taal flexibel en effectief gebruiken voor.
Deltion College Engels B2 Schrijven [Edu/005] thema: Writing a hand-out can-do: kan een begrijpelijke samenvatting schrijven © Anne Beeker Alle rechten.
Deltion College Engels B1 Lezen [Edu/002] thema: But I ‘ve read it in… can-do : kan hoofdthema en belangrijkste argumenten begrijpen van eenvoudige teksten.
Copyright met toestemming gebruikt van Stichting Licentie © 1999 Joel Houston/Hillsong Publishing 1/6 EVERYDAY (Joel Houston) 1. What to say Lord it's.
Effective and efficient use of ICT in my teaching LORAINE SOEKHLAL ( Voeding ) MODULE 4 Prof.Dr. Koen DEPRYCK 15 augustus 2015.
Kom, ga met ons mee Come, go with us. ‘Wij vertrekken nu naar het land dat de Heer ons beloofd heeft. Ga met ons mee! Je zult het goed hebben bij ons.
Present Simple Tegenwoordige Tijd.  Om aan te geven dat iets nu een gewoonte is. Er zijn een aantal woorden die aangeven dat het om een gewoonte gaat.
Preparing your exchange Jan Schut. 2 5th semester It is your choice Stay at University of Twente Go abroad Consider: Your further study career (MSc) and.
Nieuwjaarssonnet 2011 Geven en Nemen New year‘s sonnet 2011 Give and Take © paul verstraete 2011.
Mavo 4.  Goal(s)  Letter Puzzle  Write a letter  Check the letters  Do assignments 4A, 5A, 6A & 7 in Student Book page 50  Evaluation.
Programma voorlichting 8 december :15Inloop 19:30Welkom ouders & leerlingen 19:30 – 20:45 Programma leerlingen Twee workshops o.l.v. de heer Giethoorn.
Ontwikkeling en uitvoer MOOC bij de Hanzehogeschool Groningen Workshop - Open en online onderwijs is meer dan MOOC's.
Skin by Roald Dahl What do you think this text will be about?
Agricultural Education in the Netherlands Dutch Dairy Centre
Wat weet jij van meertaligheid? Wat witsto fan meartaligens? What do you know about multilingualism? TAALKWIS.
Hoezo Great Place To Work ® bij Vanboeijen? © Great Place To Work ® Institute Nederland, 2009 VGN 30 september 2009 Erik van Riet VGN 30 september 2009.
In the loop Game: introduction on Circular Economy
Broederschool Roeselare
Key Process Indicator Sonja de Bruin
Sector, Firm Size and ICT investments
English listening lesson Christiaan van der Logt
EnTranCe: Centre of Expertise Energy “If we want things to stay as they are, things will have to change.” Dr. Ir. Jan-jaap Aue Hanze University of Applied.
Werkwijze Hoe zullen we als groep docenten te werk gaan?
Business School Handels- en Administratieve opleidingen
De taaltaak
Betrekkelijk voornaamwoorden
Tool IE-1: Het verkennen van onderzoeksopdrachten en -activiteiten
Chapter 6 Sounds cool! Grammar Stepping Stones 2 t/hv.
Internationale beurs voor excellente leerlingen
Tel de zwarte stippen!. Tel de zwarte stippen!
ACTION RESEARCH MODULE 14: COHORT 2 YEAR 3.
how to create an Optimal Classroom Experience
English 23 April 2018.
Doorstroomminor OS/HRS/MCD/EBO
Tel de zwarte stippen!. Tel de zwarte stippen!
Presentatie titel Effective Math Lesson Part 1
Chapter 6 Sounds cool! Grammar Stepping Stones 2 t/hv.
Transcript van de presentatie:

Flexible Learning in European Retail Presentatie 5 de Meeting in Ceske Budejovice

In het begin

Tussenstation

De toekomst

Presentaties Presentatie in Ede op 20 november 2013 Internationale BPV-begeleiders und docenten uit heel Nederland Gepresenteert in kleine groepen Collega’s hebben interesse – Voorbereiding op stage in Duitsland

Presentaties Programma gepresenteerd aan collega’s Begin 2014: Gepresenteerd aan studenten die het programma gaan testen (in totaal ca.40). Pre-test – 38 BOL Studenten – 1 BBL Student – 1 Student JJC – 1 Student IBS September 2014: Gepresenteerd aan studenten die het programma gaan testen (in totaal ca.25). Test

Presentaties: Gepresenteerd aan: Arnt Vestergaard Louw Assistant Professor, PhD. THE CENTRE FOR YOUTH RESEARCH // CeFU Institute for Learning and Philosophy Aalborg University - Copenhagen A.C Meyers Vænge Copenhagen SV

Presentaties Presentatie aan J. Poortstra/ROC4ALL ROC4ALL is een samnewerlkingsverband tussen verschillende ROC‘s in Nederland. Deze groep gaat e- based programma‘s ontwikkelen voor toekomstige studenten. Eventueel volgt in een later stadium meer informatie.

Presentaties: Collega en studenten in Stadskanaal In Stadskanaal hebben we dezelfde opleiding als in Groningen. Mogelijk gaat men het programma ook daar gebruiken. Het programma gaat nog getest worden. Meer info volgt welleicht in een later stadium..

De toekomst Ik ben van mening, dat als we dit programma willen gebruiken, we het hele programma moeten gebruiken. Of dat mogelijk is hangt af van de kosten In ieder geval is het wenselijk om de lay-out van het programma meer aan te passen aan de belevingswereld van de hedendaagse jeugd.

De testresultaten Engels versie: – Studenten van IBS (englisch): – Docente: – “Ik zie mogelijkheden voor dit programma maar niet voor IBS. Het is voor mij niet helemaal duidelijk. Niet alleen voor e-Learning maar ook klassikaal”. - You press Dutch but it shows German and English - The introduction is missing(structure) - The background is irritating - Unattractive - The subtitles are in symbols, but we would prefer in words - The colors are quite all the same which gives a unstructured overview

De testresultaten 7 studenten BOL, BBL und JCC uit de groep van 38 Specifieke gegevens volgen Deels tevreden tot deels (zeer) ontvreden Alles is nog in het nederlands De volgende sheets zijn in het engels en geven een meer gedetailleerd beeld van de uitkomsten

To what extent do the following characteristics apply to the program.

How did you experience the modules

How did you deal with the following components of the program.

General impression of the program (average score) 1 = Yes/OK; 2 = Don't know ; 3 = NO/Not OK

De testresultaten – Zoals eerder gezegd is het programma zeer bruikbaar, we zullen dan echter over alle modulen moeten beschikken. – Lay-out en kleuren meer in de richting van de doelgroep brengen – Een vakdocent moet de leerlingen bij gebruik van het programma ondersteunen.

De toekomst