Handleiding lesprogramma Docenten Voortgezet Onderwijs.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
RECLAME OP INTERNET ASCC Clubmiddag 15 april 2014.
Advertisements

Commercial off the shelf games in de klas
Hybriditeit De Souza e Silva: • Het vervagen van de grens tussen fysiek en digitale ruimten • Het intreden van virtuele communities in de fysieke ruimte.
Welkom.
Welkom. De stand van zaken Steeds meer mensen zitten in de schulden De kans op een baan wordt steeds kleiner Uitkeringen worden steeds verder ingeperkt.
Bart Maes 2 Marketing Communicatieve vaardigheden.
Wat is/Wat doet het Sterrenfonds? • Voor kinderen < 16 die een steuntje in de rug nodig hebben • In Nederland • Laat kinderen stralen door materiële.
Een overzicht Risico’s van internet.
Privacy & Social media – Job Vos 13 februari 2013
Marco Ligtvoet MSc Aardrijkskunde IOL 14 mei 2010
Vlajo Challenge Speel en onderneem. Kom proeven op onze provinciale workshops: 29 februari 2012 St Paulusinstituut Herzele 9u – 11u 1 maart 2012 St Lutgardisschool.
Master Sound The Five Marketeers: Kim Meinders Tara de Ruijter
Microsoft Dynamics NAV Meerwaarde voor leerlingen/cursisten.
COV Antwerpen 6 oktober Broechem
E-portfolio NL Een Leven Lang Leren René Schreurs & Yvonne Kremers
Zlinger Media Interaction !. Zlinger Media Online concepten, creatie en executie Vergroot snel gratis je database Vergroot je omzet en winst Vergroot.
Bij ons leer je de wereld kennen ICT&Onderwijs Programma universiteit Leiden Portfolio van projecten en activiteiten die optimaal bijdragen aan het behalen.
Andrej Osipian 1 e Bachelor Game Art en Design Game Concept: Book of Lenses.
Boom uitgevers Den Haag. Korte presentatie BJu en de digitale wereld Onze visie op digitaal in het Hoger Onderwijs? En-en: boek plus digitaal (inclusief.
CinekidStudio: zelf doen geeft inzicht!. Introductie Games (serious games / cots games) Virtuele werelden Playful digital tools Onderzoek naar het gebruik.
WisWeb op KIC2002 woensdag 10 april Freudenthal Instituut.
Welkom.
Een leerlijn mediawijsheid groep 5-8.
Hoofdstuk 1 Waar blijft je geld?
 Wat is Augmented Reality?  Toepassingen van Augmented Reality  Augmented Reality mobiel  Augmented Reality in games  De toekomst van Augmented Reality.
Money, money, money ….. Startkapitaal   - banklening   - microfinanciering   - venture capital en ppp's   - peer-to-peer, familie en crowdfunding.
Mijn computer is leuk! ©pharos Bij voorleesboekje + handleiding van ‘Mijn computer is leuk’
Sociale media in productontwikkeling Sneller innoveren.
PEDAGOGISCHE GEMEENSCHAP
Global e-Society Complex België - Regio Vlaanderen e-Regio Provincie Limburg Stad Hasselt Shopping.
E-Xperimenteren Plus Leendert van Gastel, UvA Piet Blankert, VU , DU Innovatium.
Worldschool. Wat is Worldschool?  Voortgezet onderwijs  Ontwikkelingslanden  Wereldwijde partners  Deskundigen uit verschillende landen  Deskundig.
Being There - 1 KERN: Sociale Media zijn kennisbronnen voor de Sociale Beroepspraktijk Social Work en Sociale Media matchen!
De verschillende vormen van onderwijs Peuters Kleuters Basisschool Voortgezet onderwijs Beroeps onderwijs.
Voorlopig plan trends Waar zijn we achter?  Resultaten desk  Mening van experts Wat hebben we bedacht?  Het idee Vragen?
Ongevraagde post Voorkom ongevraagde post met een zogeheten ‘Nee, Nee’ sticker Via zijn alle denkbare ‘Nee, Nee’ stickers te bestellen.
Handleiding lesprogramma leerkrachten middenbouw Basis Onderwijs.
Hét communicatiemiddel van de 21 e eeuw. Wat is facebook? Communicatiemiddel  info delen Foto’s delen Video’s delen Mogelijkheid tot chatten Eigen profiel.
Workshop Video Marketing Roadmap naar vrijheid Anton van Schendel.
Welkom!! Namens de Ouderraad. Wat is een ouderraad? We zijn een groep enthousiaste ouders die graag iets extra betekenen voor de school en de kinderen.
Co-creatie en de creatieve industrie. 2 Richard st. John.
KIPS - offshore in ons onderwijs1 OFFSHORE in ons onderwijs: internationale virtuele samenwerking tussen docenten Eddie Kips – Opleiding IDM Lectoraat.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Film 1. Gebruiken 2. Vinden 3. Downloaden 4. Maken 5. Bewerken
Handleiding lesprogramma leerkrachten middenbouw Basis Onderwijs
Mediawijsheid competentie:
Automatic Delivery Rewards
Presentatie de markt voor Acht
Werken met online toepassingen VVSG trefdag – 30 mei 2017
Handleiding lesprogramma Docenten Voortgezet Onderwijs
Wat is een Smart City? Een stad die gegevens verzameld via apparaten.
Mediawijsheid competentie:
Het 24 spel.
Inhoud Digitale ontwikkelingen op school Actuele zaken Wat vindt u?
Social media Door: Eloise Post Docent: E. Louisse
Sieberdam/ROCS & KODOS
PRESENTATIE VAN HET PLAN
Prijs Wordt per blikje rond de 2 euro verkocht.
Filmpjes: nadenken over geld
Businessplan Hanna Copini.
CoE / KennisDC Logistiek
Businessplan Hanna Copini.
De praktijk: kinderen van 9 – 12 jaar
& evenementen in de stad
Handleiding lesprogramma Docenten Voortgezet Onderwijs
Smart schools Open oproep voor digitale innovatie in onderwijs
A - Eigenaarschap Coördinatoren Verzuim Schoolregels
Transcript van de presentatie:

Handleiding lesprogramma Docenten Voortgezet Onderwijs

Over gratis spelen, winkelen, geld en reclame in virtuele werelden

Project partners

Thema’s 0. Echt en Virtueel Geld 1.Gegevens en privacy 2.Freemium model 3.Online aankopen 4.Betaalmethoden 5.SponsorPay 6.Sms diensten 7.Reclame

Money, money, money

Wat is geld?

Actieblad 1: Jouw gegevens

Actieblad 2: Freemium

Actieblad 3: Online aankopen

Actieblad 4: Betaalmethoden

Actieblad 5: Sponsor Pay

Actieblad 6: Sms diensten

Actieblad 7: Reclame