Rotterdam, 00 januari 2007 SLC 2 bijeenkomst Hafida El-gharbaoui med.hro.nl/gharh.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
MBO-HBO DOORSTROOMASSESSMENT …. een succesvolle combinatie?
Advertisements

Organisatie cursus. WELKE opdrachten maken? WELKE opdrachten maken? HOE die opdrachten maken? HOE die opdrachten maken? Hoe worden de PUNTEN verdeeld?
Media & Creativiteit Jaar 1 les 8 Het creatieve proces.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
MEDMEC – JAAR 1 – Q1 PLANNING Les 1 - 2/9: uitleg vak medmec en kennismaking Les 2 - 9/9: creatief denken en proces Les /9: divergeren en convergeren.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 STAGE Rotterdam, Leren in de praktijk.
Module Solanum De aardappel. Economisch belang. Ziekten en plagen. De strijd tegen phytophtora. Het practicum. Module: DNAlab1 Solanum 1 PLANT: Solanum.
Voorlichtingsbijeenkomst Studeren in het buitenland Studenten Duits Maaike van Gerven, student mobility coordinator Faculteit der Letteren Donderdag.
Ik zie… Ik zie… wat jij niet ziet
Stagebegeleiding Bijeenkomst 2 Blok 2.
De dag van het solliciteren Blok 1
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Identiteit.
Stagebegeleiding Bijeenkomst 6, Blok 2.
LEERJAAR 1 SAW.  Wat wil ik gaan doen: A. Pedagogische werk > Kinderopvang (Niv 3 en 4) > Jeugdzorg (niv 4) B. Maatschappelijke zorg > Maatschappelijke.
Praktijkonderzoek 2 Rotterdam Academy.
Coaching week Rotterdam Academy.
SOCIAAL ONDERNEMERSCHAP COLLEGE 3 De innovatieopdracht.
Communicatie 2 Docent: Johan v.d. Sloot Kwartaal: 1 Les: 3 – week 4 Kamer: L
Module ‘Ouderbetrokkenheid’ AD opleiding ‘Pedagogisch educatief medewerker’ Week 1 Pascal van Schajik
Module ‘Kijken naar Kinderen’ AD opleiding ‘Pedagogisch educatief medewerker’ Week 2 Pascal van Schajik.
Thema 1: Beelden van onderwijs Thema 1 Beelden van onderwijs Elk thema bestaat uit een onderzoeksdeel (taakgroep) en een theoriedeel (colleges)
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
VOORLICHTING STAGE Sociaal Pedagogische Hulpverlening Instituut voor Sociale Opleidingen.
Studieloopbaancoaching Kwartaal 2 week 1
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2 Leer jezelf kennen
Project: Oriëntatie op het beroep Marie-Joze van Raak - Docent SPH - jaar 1 coördinator
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2 Leer jezelf kennen
SOCIAL WORK (DT) naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Pedagogisch werken in de wijk Kwartaal 1 Les 1 Kamer L
Communicatie 2 – kw 2 Les 3. Wat gaan we doen? Herhaling vorige week Feiteninterview Stagegesprekken Opdracht voor volgende week.
Praktijkervaring en reflectie
SLC Bijeenkomst H. El- Gharbaoui med.hro.nl/gharh.
STUDIELOOPBAAN COACHING KWARTAAL 4 WEEK 5 Marie-Joze van Raak.
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 4 med.hro.nl/gharh.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 SLC jaar 2 INFSLC02-2 Lesweek 1, kwartaal 1.
PRAKTIJKERVARING EN REFLECTIE HAFIDA EL GHARBAOUI KAMER L
Praktijkervaring & Reflectie
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Studieloopbaancoaching Kwartaal 4 – les 1 Rotterdam, April 2015.
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Assessmentweek SEMESTER 1 (26-30 JANUARI 2015). Welkom!  Wat houdt deze week in?  Individuele voorbereiding  Werken in groepjes  Heel belangrijk:
Studieloopbaancoaching jaar 1 Kwartaal 3. Vandaag Kwartaaloverzicht Vervolg POP NOA NSE Toelichting SLC inleveropdracht 3 WBSA Opdracht.
Communicatie 2 – kw 2 Les 1.
Docent: Jennifer de Vries-Aydogdu
Vrijwilligersstage 2. BASISHOUDING EN CONTACT MAKEN.
Jennifer de Vries-Aydogdu Med.hr.nl/vrije Project: Oriëntatie op het beroep.
Slc. Hoe gaat het ?? 4.5 Opdracht: Mijn studievaardigheden Planning: kwartaal 2 Inleveren via: Inleverknop van module SLC via Voor deze opdracht.
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 2 kwartaal 2.
Studieloopbaan coaching Kwartaal 1 Bijeenkomst 3 Integratie van modulen Marie-Joze van Raak 1.
Studieloopbaan coaching Kwartaal 1 Bijeenkomst 3 Integratie van modulen Marie-Joze van Raak 1.
Hafida El-Gharbaoui
Stagebegeleider: Johan v.d. Sloot Datum: 28 oktober 24 sept Bijeenkomst 2.
Communicatie 2 – kw 2 Les 2. Wat gaan we doen? Korte herhaling van vorige week. Het kennismakingsgesprek Casussen uit je stage Afsluiting van de les:
Rotterdam, 00 januari 2007 Praktijk(gericht) onderzoek Bijeenkomst 3 (week 5) Hafida El-Gharbaoui
Opdrachten en eindopdracht
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek 12 Hafida El- Gharbaoui.
Conflicthantering DT Bijeenkomst 2: Conflictstijlen. Hafida El-Gharbaoui Med.hro.nl/gharh.
Studieloopbaancoaching
LEERJAAR 1 SAW.  Introductie bijeenkomst Periode W3S1AR en W3S1BR van 8 Februari t/m 22 April  Minimaal 250 uur werken  Begeleiding door een MWB docent.
Professionele nieuwsgierigheid Coaching en gesprekstechnieken Bijeenkomst 4 29 februari 2016.
Filmpje: e.com/watch?v=nEx pvLXap1U.
Leerwerkplan EM2X Daphne Keller.
Eerste bijeenkomst (!) Jaar november 2016.
Praktijk Opleiders Cursus
Leerwerkplan EM2X Daphne Keller.
Leerjaar 3 Nask H4 §Test jezelf.
Transcript van de presentatie:

Rotterdam, 00 januari 2007 SLC 2 bijeenkomst Hafida El-gharbaoui med.hro.nl/gharh

Vandaag Nadia Hoe gaat het, vragen ? Stage Houding Studiestijl huiswerk

Nadia

Hoe gaat het?

Module praktijkervaring en reflectie Niet 80 maar 90 uur! bijeenkomsten verdeeld over kw 2, 3 en 4 Module is ondersteunend aan praktijkervaring Leren reflecteren staat centraal Woensdag middag Je plek wordt goedgekeurd door je SLC en jaarcoördinator Gebruik het formulier wat op HINT staat Pas na goedkeuring mag je aan de slag. Je contract moet ondertekend worden en deze lever je tevens weer in bij je SLC.

SlC opdracht 1 en 2 Let op format!  Geef de verandering een kleur !!!  Alles in Ook je eerste versie.  Voor donderdag 30 november 12:00 uur (voor de studenten die al zijn geweest). Niet op geen beoordeling.  Studenten die nog gesprek hebben leveren het verslag twee dagen voor het gesprek via in.  Na gesprek verbeterde versie uploaden op voor het tweede individuele gesprek.

Module praktijkervaring en reflectie volgende bijeenkomst Neem studiehandleiding en bereid je voor Lezen Mirjam Groen hf 1, 3 en 4 Schrijf een betekenisvolle situatie op en bedenk nuttige vragen die reflectie kunnen bevorderen (meenemen naar les) Meenemen: geformuleerde leerdoelen

Beroepshouding/ filmpje  Wat is dat ?  Wat wordt van jou gevraagd?  Pedagogische houding

Studiestijl Wat is jou studiestijl? Hoe studeer jij? Opdracht schrijf op welke manier leer jij 5 mint

Kolb’s leerstijlen: 4 leerstijlen - Vier manieren Voorkeursleerstijl Vier fasen Kolb In groepjes - Hoe studeer jij? - Wat is jouw stijl? - Waarom? Onder welk leerstijl val jij?

Kolb Opdracht: zoek op via website van bijv. Kolb welk leerstijl heb jij.Kolb Wat houdt het in? Wat betekent dit voor jou? Wat betekent het voor je studie houding?

Afsluiten  Lees de opdracht in de Studiehandleiding   Vorm je eigen beeld over jouw leerstijl  Komt de test overeen met je eigen beeld?  Herken je jezelf hierin?  Wat zijn leerwensen?  Wie heb je hierbij nodig?  Neem deze vragen mee! Zorg dat je opdracht compleet is  Inleveren: Vrijdag week 10 voor 24:00. In het totaal document met opdracht 1 en opdracht 2 Succes