PROJECT ORIËNTATIE OP HET BEROEP Kwartaal 1, week 7 Martine Bink Med.hro.nl/binmd.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
 De klassen zijn groter, rond de 30 leerlingen.  De lessen kunnen om 8.30 beginnen en afgelopen zijn.  Je kan zomaar een aantal tussenuren.
Advertisements

Medmec03 les 1 Co-creatie.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Media en creativiteit Herfst les 6. Dummies Wie vertelt er over zijn dummy Ruil van dummie met een klasgenoot: –Wat valt je op? –Geef feedback: Visueel.
Coachen Maandag 14 juni 2006.
Groep 6.
CE / IBL Slb Jaar 1, les 2 (1.4).
uw kind begeleiden bij huiswerk
Internet Standaarden Practicum 1 ● toetsing vak ● werkwijze vak ● alternatief voor gevorderden ● contentmatrix ● drieluik ● oefeningen ● slot.
Onderwerp: Positief opvoeden Duur: Max. 1,5 uur
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
GSTPGO1 Onderzoek in Onderwijs
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
VIAVINCI Opbrengstgericht Engels in het basisonderwijs Dag 3.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding
Oriëntatie op het beroep
SOCIAL WORK naam:. Martine Bink . m. d. nl med:. med
Oriëntatie op het beroep
ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Handelingstheorie II Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
STUDIELOOPBAAN COACHING Kwartaal 1 Bijeenkomst 2 Leerstijlen en effectief studeren Martine Bink 1.
ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Handelingstheorie II Naam: Martine Bink
Rotterdam, 00 januari 2007 Project 3 Vrijdag 21 november 2014 Verzamelen, analyseren en presenteren van gegevens.
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2 Leer jezelf kennen
Project: Oriëntatie op het beroep Marie-Joze van Raak - Docent SPH - jaar 1 coördinator
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2 Leer jezelf kennen
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Studieloopbaan coaching Kwartaal 1 Bijeenkomst 2 Leerstijlen en effectief studeren Marie-Joze van Raak 1.
Studieloopbaan coaching Kwartaal 1 Bijeenkomst 2 Leerstijlen en effectief studeren Marie-Joze van Raak 1.
Werken in gedwongen kader: Jeugd Martine Bink med.hro.nl/binmd.
Loopbaan oriëntatie en begeleiding. Les 5: Zelfstandig & samen werken Doelen: Rond vandaag jullie onderdeel van ‘Project Ouderavond’ helemaal af. Zorg.
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Oriëntatie op het beroep Kwartaal 2 Marie-Joze van Raak
Jennifer de Vries-Aydogdu Med.hr.nl/vrije Project: Oriëntatie op het beroep.
Slc. Hoe gaat het ?? 4.5 Opdracht: Mijn studievaardigheden Planning: kwartaal 2 Inleveren via: Inleverknop van module SLC via Voor deze opdracht.
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Handelingstheorie II Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
SOCIAL WORK naam: Martine Bink med: med.hro.nl/binmd kamer: L
SPH voltijd Onderzoeksvaardigheden voltijd jaar 1 Werkcollege 2 kwartaal 2.
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Project oriëntatie op het beroep Week 6 t/m 9. Week 6 Analyseren en concluderen Schrijven onderzoeksverslag groep Start beroepsproduct.
Tentamentraining: Leerjaar: Cluster: Periode: Toetscode:
FAALANGST DE BAAS.  Mijn naam:Annet Nelisse-Verlare  Werkzaam: O.b.s. OllieBBommel  Opleiding:Training “Faalangst de Baas” via Ortho Consult.
Professionele nieuwsgierigheid Coaching en gesprekstechnieken
Onderzoek In Onderwijs – groep bèta
Vaardigheden 1. Het opzetten van een vaardighedenlijn voor leerlingen van de brugklassen. 2. Voor vakdocenten inzichtelijk maken wanneer welke vaardigheden.
Afsluiting Infocyclus Informatie over de examens en evaluatie
Workshop Duurzaamheid
Praktijk Opleiders Cursus
Les 4 Optellen en aftrekken in dagelijkse situaties
Thema 4: Zo bereik je meer
Begeleiden Les 8.
Mediaplanning – bijeenkomst 6
Helpen bij huiswerk en plannen
Mens & Maatschappij D-Toets
Mens & Maatschappij D-Toets
Gesprekstechnieken Les 6.
Uitnodiging Nieuw! Thema-ochtend Vrijdag 2 november Beste ouders,
Persoonlijke doelen maken
Hoe leer je geschiedenis?
Een gesprek voeren Boek Begeleiden H14 en H15 (t/m par. 15.2)
Transcript van de presentatie:

PROJECT ORIËNTATIE OP HET BEROEP Kwartaal 1, week 7 Martine Bink Med.hro.nl/binmd

VANDAAG 8.30 – 9.20Onderzoeksvaardigheden - Vragen over de stof? - Voorbereid op het tentamen? 9.20 – 9.30Informatie over de bouwdag 9.30 – 11.30Met je projectgroep aan de slag - Informatie verzamelen - Analyse – 12.00Studievaardigheden - plannen

CARROUSEL TijdstipProjectgroep Justitiabelen Jeugdzorg Ouderen Mensen met een beperking Psychiatrie

BOUWDAG  9.00 opening in het atrium  – afsluiting met borrel en battle  3 rondes met workshops waar je je voor inschrijft 1. Geplande werkveldbezoeken gaan voor! 2. Een ronde ga je naar een film over psychose 3. Iedereen gaat naar een hoorcollege over verslavingszorg 4. Iedereen kiest een workshop van een (gast)docent

VOLGENDE KEER  Doornemen beoordelingscriteria onderzoeksverslag  Beoordelen verslag van een andere groep  Neem jullie (concept)verslag 5 keer uitgeprint mee!

Hoe snel vergeet ik?

Actief bestuderen

WeekPedagogiekGroeps- dynamica Project OOB Onderzoeks vaardigheden MuziekBeeldend Woensdag uur tentamen Thuis tentamen Deadline......

WeekMaan dag DinsdagWoens dag Donder dag VrijdagZater dag Zondag 7Ochtend Middag Avond les --- les --- Herfst vakantie Ochtend Middag Avond 8Ochtend Middag Avond les --- les --- les 9Ochtend Middag Avond les --- les --- les 10Ochtend Middag Avond Toets Peda

Tips Herhalen werkt (korte momenten leren, steeds opnieuw). Wissel af! Maak samenvattingen en/of mindmaps. Actief leren: denk tijdens het bestuderen van de stof aan hoe je het kan toepassen (plaats het in een context). Praat met klasgenoten over de stof. Studeer samen en motiveer elkaar. Stel doelen en beloon jezelf!

Fijne herfstvakantie!