SLC Bijeenkomst 4 15-01-2014H. El- Gharbaoui med.hro.nl/gharh.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Presentatie titel STAGE Leren in de praktijk
Advertisements

Kennis maken met Opbrengstgericht werken
Studieloopbaancoaching
Individuele loopbaanbegeleiding
Stagebegeleiding bijeenkomst 2.
HOORCOLLEGE V2 ASSESSMENTS CMD
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Workshop Teamleiders OGW en sturen op OGW.
Stagebegeleiding Bijeenkomst 1 Blok 2.
Studieloopbaanbegeleiding
Info shop Docent-coach Competenties in beeld 3 juni 2010.
Leerproces SDV leerlijnen ontwikkellijnen Doel: POP van de leerling
Agenda Programma decanaat/LOB Tijdpad voor keuzetraject profielkeuze Belangrijke data Vragen?
LEERJAAR 1 SAW.  Wat wil ik gaan doen: A. Pedagogische werk > Kinderopvang (Niv 3 en 4) > Jeugdzorg (niv 4) B. Maatschappelijke zorg > Maatschappelijke.
Studie Loopbaan Coaching
Solliciteren: wat wil ik?
Bijeenkomst 4 Thema: “Wat kan ik?” Docent: Pascal van Schajik
Project 3 Pedagogisch werken in de wijk Bijeenkomst 1 Kwartaal 1, schooljaar 2015/2016 Klas: VQR2A Docent: Petra van der Zee.
VVR302 SLC42R3 Marcel de Voogd 8 februari  Opdracht(en)  Ieder blok een gesprek: (planning einde van deze bijeenkomst)  Procesadvisering  Onderhandelen.
Week 7 Jacqueline Koopmans Docentenkamer PH 01.12
Studieloopbaancoaching Kwartaal 2 week 1
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2 Leer jezelf kennen
Project: Oriëntatie op het beroep Marie-Joze van Raak - Docent SPH - jaar 1 coördinator
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2 Leer jezelf kennen
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
MT-SLC01-3 (13-14) MT-SLC01-3 en MT-SLC01-4 (14-15) Individuele gesprekken Competentiegesprekken Voorlichting 1 oktober 2014.
Pemprl.
Pedagogisch werken in de wijk Kwartaal 1 Les 1 Kamer L
Introductie SLC 31 augustus Welkom terug!!!
KWARTAAL 2 JAAR 2 SLC. vandaag Programma kwartaal 4 Opdrachten Werkbezoeken eindgesprekken.
Slc kwartaal 3. programma Hoe is het gegaan Verwachtingen Tips and tricks Opdrachten slc.
Praktijkervaring en reflectie
Ouderavond klas 2HA en 2Hb dinsdag 15 september 2015 Het Groene Lyceum van Lentiz Welkom!
STUDIELOOPBAAN COACHING KWARTAAL 4 WEEK 5 Marie-Joze van Raak.
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 SLC jaar 2 INFSLC02-2 Lesweek 1, kwartaal 1.
PRAKTIJKERVARING EN REFLECTIE HAFIDA EL GHARBAOUI KAMER L
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Studieloopbaancoaching Kwartaal 4 – les 1 Rotterdam, April 2015.
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2
PROJECT: ORIËNTATIE OP HET BEROEP Naam: Martine Bink med.hro.nl/binmd Kamer: L
Assessmentweek SEMESTER 1 (26-30 JANUARI 2015). Welkom!  Wat houdt deze week in?  Individuele voorbereiding  Werken in groepjes  Heel belangrijk:
Studieloopbaancoaching jaar 1 Kwartaal 3. Vandaag Kwartaaloverzicht Vervolg POP NOA NSE Toelichting SLC inleveropdracht 3 WBSA Opdracht.
Communicatie 2 – kw 2 Les 1.
SLC Kwartaal 3 Martine Bink med.hro.nl/binmd L
Docent: Jennifer de Vries-Aydogdu
Jennifer de Vries-Aydogdu Med.hr.nl/vrije Project: Oriëntatie op het beroep.
PROJECT 3 PEDAGOGISCH WERKEN IN DE WIJK Bijeenkomst 1, week uur Kwartaal 1, schooljaar 2014/2015 Klas: VQR2A Docent: Madeleine Meurs Mail:
Slc. Hoe gaat het ?? 4.5 Opdracht: Mijn studievaardigheden Planning: kwartaal 2 Inleveren via: Inleverknop van module SLC via Voor deze opdracht.
Rotterdam, 00 januari 2007 SLC 2 bijeenkomst Hafida El-gharbaoui med.hro.nl/gharh.
Studieloopbaan coaching Kwartaal 1 Bijeenkomst 3 Integratie van modulen Marie-Joze van Raak 1.
Studieloopbaan coaching Kwartaal 1 Bijeenkomst 3 Integratie van modulen Marie-Joze van Raak 1.
Motiverende gespreksvoering Irina Nojoredjo. Wat gaan we doen?  Video’s bekijken van elkaar en feedback geven  Regisseurs  Casussen bekijken  Kwaliteitenspel.
Rotterdam, 00 januari 2007 Onderzoek I Bijeenkomst 4 kwartaal 2.
Hafida El-Gharbaoui
Studieloopbaancoaching 1 kwartaal 2.3
Presentatie titel Rotterdam, 00 januari 2007 Studieloopbaancoaching Kwartaal 1 – les 1 Rotterdam, September 2014.
Studieloopbaancoaching
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
IOP Individueel opleidingsplan. Definitie IOP Het individuele opleidingsplan is een document waarin de afspraken m.b.t. persoonlijke leerdoelen vastgelegd.
Right to challenge gemeente Utrecht Hier komt ook tekst
Met STAR(R) meer zicht op competentieontwikkeling
SLC ASSESMENT Door Peter Smaal.
Vakdidactiek en Onderwijskunde 2
Shane Pereira SLC Assessment.
Marlon de Wilde | 9 februari 2017
Marlon de Wilde | september 2018
Portfolio, Logboek en Casus
Voorlichting samenwerkingsklas Entree-opleiding
Lunchbijeenkomst EA2X Daphne Keller
Stage klas 4.
Transcript van de presentatie:

SLC Bijeenkomst H. El- Gharbaoui med.hro.nl/gharh

Agenda  Hoe gaat het?  Assessment  Kwaliteiten, leerstijlen en passies  Opdracht  Volgende keer

Hoe gaat het?  Klas  Cijfers  Lessen  Toetsen  Stage  Etc.

Assessment  Denk aan je VOORONDERZOEK.  Geen vooronderzoek geen assessment  Individueel gesprek  Volledige deelname assessmentweek.  Binnen twee situaties gereflecteerd hebben op de eigen ontwikkeling middels de STARR-methode. Een conclusie kunnen geven over jouw ontwikkeling binnen competentie 6, specifiek kerntaak 6.1  Bij STOP-advies  plan van aanpak  Portfolio op orde.  Alle opdracht van kwartaal 1 en kwartaal 2 op orde.

Communicatie assessment week  Wij moeten weten waar jullie zijn : per app laten weten Observatoren:  Els Koch  Arianne Aberring  Hafida El-Gharbaoui  Per groepsapp maken Individuele gesprek op donderdag en vrijdag week 9 Donderdag lokaal L Vrijdag WTC lokaal 615 wees op tijd

Kwaliteiten, leerstijlen en passies  Eigen kwaliteiten  Leerstijl  Passies Link deze aan het beroep Waar zit de match? Eigen kwaliteiten a.d.h.v. kwaliteitenspel  Passies delen Schrijf op een blaadje je passie (geen naam). De briefjes worden één voor één voorgelezen door steeds een ander persoon. Iedereen moet dan raden om wie het gaat. Doel: Het beter leren kennen van je medestudent

Opdracht 4  Geef inzicht in wat jouw kwaliteiten zijn. Maak een kernkwadrant, gebruik hiervoor de website: modellen/kernkwaliteiten  Kun je een verbinding maken van kwaliteit naar passie?  Gebruik vervolgens het competentieprofiel om een beeld te schetsen van jouw ontwikkeling. Waar liggen aandachtspunten? Wat kan je al heel goed?

NSE  Sheets  Jullie worden ingepland.

SLC (uiteindelijk) Portfolio  Wk 10 (6febr) vrijdag portfolio aanpassen+ kw2 opdracht  Wk 10 (20april) inleveren portfolio+ tussenevaluatie  Wk mei feedback op portfolio Inhoud eindportfolio(minimaal):  POP: competenties, persoonlijke leerdoelen  Levensloop  Motivatie  Leerstijl  Kwaliteiten en passie (kw2)  Tussenevaluatie en studievoortgang (kw3)  CV  Feedback van medestudenten+ zelfreflecite  Stage jaar 2 keuze verantwoorden  ‘Eindverslag’ (conclusie): hoe is jaar verlopen, hoe kijk je terug naar je eigen ontwikkeling, in hoeverre heb je de leerdoelen behaald?

Volgende keer  Inlever afspraken:  Portfolio opdracht 1 t/m 4 op vrijdag 06 februari voor 24:00 uur inleveren.  Volgende individuele gesprek week 9  Volgende bijeenkomst: week 3 kwartaal 3.